“God mat och trevlig personal ”

COD Robata Grill Bar
Rankad som nr 78 av 1 151 Restauranger i Riga
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat och kunnig personal. Genuint och mycket gott!
Lite utanför city center men väl värt ett besök.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 286magnusj

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Vi fick vänta ett tag på vårt bord men när vi väl fick det var personalen väldigt trevliga och bjöd på förrätt. Vi var 2 personer som delade på 3 makis och det var perfekt. Extremt gott!! Verkligen värt ett besök.

Datum för besöket: december 2019
Tack vendelap2019
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Fin inredning och snygg miljö att äta i. Maten var helt fantastisk. Bra service. Perfekt att dela olika rätter med vänner. Spännande drinkmeny. Vi var mycket nöjda med vårt besök.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ribbenstal
Omdömet skrevs 10 oktober 2019

Utan tvekan den bästa restaurangupplevelsen i Riga under våran 3 dagar långa visit i staden.
Eftersom vi var tre personer som alla var beredda att dela på rätterna kunde vi prova en större del av menyn och det rekommenderas verkligen.
Menyn var imponerande konsekvent i kvalitet, vi upplever inte att någon rätt faller mellan stolarna.
Bäst ikväll var pilgrimsmusslan, tonfisktartaren och torsken, rekommenderar också starkt deras olika sushirullar.
Dryckesutbudet är inte jättebrett men känns välutvald med en tydlig röd tråd till maten, med bra Sakeutbud och japansk öl. Cocktails här är ett måste!
Servicen är även den klanderfri, de har stenkoll på vilket sällskap vi är när vi kommer, tar våra jackor, och på den nivån fortsätts det hela kvällen.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Sofiasandell
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Besökte denna restaurang med min dotter och fick mycket trevligt bemötande från en ung man som tog emot oss och serverade. Fantastiskt god mat, stilig inredning och mysig bar i källaren med annorlunda drinkar. Rekommenderar varmt.

Datum för besöket: september 2019
Tack merjai2017

Resenärer som tittade på COD Robata Grill Bar tittade också på

Besökt COD Robata Grill Bar? Berätta vad du tyckte!