“Middag”
Omdöme om Per sé

Per sé
Rankad som nr 79 av 1 224 Restauranger i Riga
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Jättegod risotto och underbar miljö, rekommenderas varmt. Trevlig personal med bra service. Soffan var dock mindre skön

Datum för besöket: maj 2018
Tack Ingmarie L
Per_se_restorans, Manager på Per sé, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2018

Greetings,

Thank you for your response! We hope that soon we will meet again in our restaurant.

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Åt en fantastik god middag på Per se med min mamma och syster! En form av bruschetta till förrätt med svamp och tryffelolja, väldigt god spagetti med skaldjur, lax och tomat. Mycket smakrik och god!! En god efterrätt med choklad. Lite dyrare än andra restauranger i Riga men väl värt det. Trevlig service!

Datum för besöket: maj 2018
Tack jokwi
Per_se_restorans, Manager på Per sé, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2018

Greetings,

Thank you very much for your warm comment! We hope, that in the nearest future we will meet again!

Best regards,

per se

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Superb service! Utsökt mat! I vårt sällskap på fyra personer testades gösen, risotton och en varm sallad med lammfilé, samtliga i vårt sällskap var smått lyriska. Jag kan absolut rekommendera denna restaurang och kommer garanterat tillbaka om jag besöker Riga igen.

Datum för besöket: mars 2018
Tack JL7272
Per_se_restorans, Manager på Per sé, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Greetings

Thank you very much for your response, we hope that in the nearest future we will meet again.

Best regards

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Hamburgaren var en av se bästa vi någonsin ätit! Trevlig miljö och bra personal! Lätt att hitta. Stort utbud på meny och vinlista!

Datum för besöket: mars 2018
Tack cajsal2018
Per_se_restorans, Manager på Per sé, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Greetings, Thank you very much for your response, we hope that you enjoyed your stay and in the nearest future come back again!

Best regards,

per se

Omdömet skrevs 5 december 2017

Vi besökte restaurang Per sé i Riga med våra vänner och fick en kanonupplevelse. Allt hängde ihop. Fantastisk bra service, utmärkt mat , härlig inredning och därtill ett bra bord och allt detta till rimligt pris. Kan verkligen rekommendera denna restaurang. Återkommer gärna.
Lennart Wiksten, Märsta

Datum för besöket: november 2017
1  Tack lennartw155
Per_se_restorans, Администратор på Per sé, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2017

Thank You for visiting our restaurant and great review!
Hope to see You back soon!
With best wishes, Per sé

Resenärer som tittade på Per sé tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Per sé? Berätta vad du tyckte!