“Fantastiskt!”
Omdöme om Entresol

Entresol
Rankad som nr 51 av 1 028 Restauranger i Riga
Omdömet skrevs augusti 31 2017 från mobil enhet

Vilken underbar restaurang. Otroligt hög klass på maten. Trevlig personal. Bra service. Det finns inget mer att önska. Rekommenderas!

Tack Jonna R

Omdömet skrevs maj 23 2017 från mobil enhet

En fantastisk restaurang som lagar utsökta rätter. Vi fick tre små förrätter som var en verklig kulinarisk upplevelse - carpaccio, en kaninpaté och små bitar av fläskfilé. Huvudrätterna - hjort respektive anka - smälte sedan i gommen. Restaurangen rekommenderas varmt.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs november 3 2016 från mobil enhet

Otroligt gott och prisvärt! Knapas, en meny med förrätter lettiska och internationella. 3st för 9.50 euro. Pasta med kantareller och pecorino, aborrfilé och kyckling beställdes. Alla var sjukt nöjda. Vin och två öl till alla för under tusenlappen får anses som otroligt prisvärt. Rekommenderas varmt!

Tack Peter B
Omdömet skrevs juni 28 2016 från mobil enhet

Besökte restaurangen en sen söndagskväll och det började tveksamt då personalen inte var så välkomnade. Trots detta satte vi oss ner och när de förstod att vi inte bara skulle ta ett glas så lättade stämningen. Maten vi fick var vällagad och prisvärd. Jag åt ankbröst och övriga tog kalvstek, tapas och oxfilé allt mycket gott. Vinet var bra och passade väl till maten. Kvällen slutade med kaffe och dryck och personalen till och med skämtade. Nästa gång vi är i Riga blir det nog ett återbesök.

Tack Joakim B
Raimonds Z, Manager på Entresol, svarade på det här omdömetSvarade juli 4 2016

Thank you very much. see you next time

Omdömet skrevs juni 18 2016

Trevlig modern restaurang, lokala eller lettiska råvaror används i stor andel. Lettiska tapas (knappas) och moderna rätter till varmrätter och desserter allt tillagat perfekt, bra detaljer i alla rätter.

Tack Miclun5555555

Resenärer som tittade på Entresol tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Entresol? Berätta vad du tyckte!