Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com75 US$
Priceline68 US$
eDreams68 US$
CheapTickets75 US$
StayForLong88 US$
Omdömet skrevs 23 april 2018

Med sina 205 rum är Dorpat det största hotellet i Tartu. Vid hotellobbyn möts man av en liten röd bil, innan receptionen. Hotellet ligger nära Emajögifloden, busstationen och den trafikerade Rigavägen ! Morgonbastu ingår i priset men även en biljett till närliggande Aura vattencenter med simbassäng !

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Erling G
Kätlin J, Marketing på Dorpat Hotel & Convention Centre, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2020

Dear Erling,

Thank you for choosing to stay at Dorpat Hotel and taking your time to write us a review. Each review helps us to reflect and make ourselves a better hotel!

We are glad that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back any time soon!

Best wishes,
Hotel Dorpat Team

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell centralt i Tartu.
Bra frukost mycket att välja på.
Personalen talar god engelska.
Ett problem var att i angränsande rum hade man disco jag var tvungen att be receptionen säga till klockan 0.45 blev det äntligen tyst. Hotellet bad om ursäkt men inget mer. Trist upplevelse och en trött dag dagen efter

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack sommar2007
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Medelklasshotell i Tartu med perfekt läge. Ligger fint vid en flod. Kanska OK rum med sköna sängar. Frukost blev jag inte nöjd med. Kaffet var inte starkt och matsalent såg ut tråkigt, inte alls mysigt. Bästa med hotellet är läget, ligger precis vid busstationen. Men eftersom Tartu är mycket trevlig liten stad, blev intryck på resan ändå väldigt trevligt.

Datum för vistelsen: oktober 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack tiinatallinn2014
Omdömet skrevs 24 april 2014

Medelklasshotell i Tartu med perfekt läge. Ligger fint vid vattnet. Ok rum, sköna sängar men alldeles för hårda kuddar.
Frukost var sådär. Mer "trucker" frukost än hotellfrukost.
Bästa med hotellet är läget.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack holgerssons
Omdömet skrevs 23 april 2014

Dorpat som också har SPA i hotellet är helt OK. Rent och snyggt, Klart ett alternativ för nästa besök. Fördelen att man kunde kombinera med en massage. Själva massagen dock var ingen höjdare. Tveksam om personalen hade rätt utbildning..

Datum för vistelsen: april 2014
Tack 548michaelc