SPARA 8 US$
Orbitz.com
Booking.com68 US$
Trip.com76 US$
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell centralt i Tartu.
Bra frukost mycket att välja på.
Personalen talar god engelska.
Ett problem var att i angränsande rum hade man disco jag var tvungen att be receptionen säga till klockan 0.45 blev det äntligen tyst. Hotellet bad om ursäkt men inget mer. Trist upplevelse och en trött dag dagen efter

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack sommar2007
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Medelklasshotell i Tartu med perfekt läge. Ligger fint vid en flod. Kanska OK rum med sköna sängar. Frukost blev jag inte nöjd med. Kaffet var inte starkt och matsalent såg ut tråkigt, inte alls mysigt. Bästa med hotellet är läget, ligger precis vid busstationen. Men eftersom Tartu är mycket trevlig liten stad, blev intryck på resan ändå väldigt trevligt.

Datum för vistelsen: oktober 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack tiinatallinn2014
Omdömet skrevs 24 april 2014

Medelklasshotell i Tartu med perfekt läge. Ligger fint vid vattnet. Ok rum, sköna sängar men alldeles för hårda kuddar.
Frukost var sådär. Mer "trucker" frukost än hotellfrukost.
Bästa med hotellet är läget.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack holgerssons
Omdömet skrevs 23 april 2014

Dorpat som också har SPA i hotellet är helt OK. Rent och snyggt, Klart ett alternativ för nästa besök. Fördelen att man kunde kombinera med en massage. Själva massagen dock var ingen höjdare. Tveksam om personalen hade rätt utbildning..

Datum för vistelsen: april 2014
Tack 548michaelc
Omdömet skrevs 8 mars 2014 från mobil enhet

Trevligt område vid vattnet.
Snyggt och modernt och väldigt prisvärt.
Rummen är väl kamske lite sämre än vad man skulle kunna tro om man ser allmänna utrymmen vilket är snygga och moderna.
Det är ingenting fel på sängen men badrum är bara ok och sedan övrig inredning i rummen är väl sådär.
Restauranger ligger bara några hundra meter därifrån samt finns några heöt nära.
Hotellrestaurangen håller helt ok nivå
Kan rekommendera fetta hotell i affärssyfte men absolut självklart för privata andamål.

Datum för vistelsen: mars 2014
Restyp: Reste i arbetet