Kostnadsfri avbokning till den 21-05-21
Expedia.com98 US$
Priceline103 US$
FindHotel103 US$
Omdömet skrevs 2 februari 2019

Perfekt.läge. Underbara rum med stort badrum. Gammal stil. God frukost. Atmosfären sänder en tillbaka till den gamla goda tiden. Parkering fanns direkt utanför entrédörren. Baren var liten men hade rätt saker.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Explorer33366787779
Eleri L, Marketing and Sales Manager på Hotel Antonius, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2019

Dear guest,

Thank you for sharing such a great feedback regarding your recent stay at Hotel Antonius! We are very pleased to hear that you enjoyed your stay here and we look forward to seeing you again!

Kind regards,

Hotel Antonius team

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Utmärkt läge, mittemot universitetets huvudbyggnad; lugn & bekväm; romantisk med gammaldags touch; goda varmrätter för frukost; vänlig personal. Passade oss perfekt för en romantisk weekend med nyårsbal i Vanemuine.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack sirle_soot
Eleri L, Marketing and sales manager på Hotel Antonius, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Dear guest,

It´s great to hear that you had such a positive experience at our hotel and we do hope you find time to come and enjoy our hotel atmosphere someday once again!

Kind regards,

Hotel Antonius team

Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Suveränt originalställe. Mysiga och mycket fint inredda källarvalv. Service utmärkt. Ligger fint vid Tartu Ulikool. Bra klass på maten. Ligger i källaren av ett klassiskt hotell med drygt trettio rum.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste ensam
Tack toivom2015
Omdömet skrevs 6 september 2016

En härlig miljö; mysig, lagom murrig, intim, romantisk och mycket välskött. Sympatisk hjälpsam personal. Rummet med takbjälkar, mitt emot universitetet, var precis vad jag vill av ett hotellrum, ok, ett badkar hade förgyllt det lite till, men hit kommer jag gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack fotriktig
Omdömet skrevs 31 oktober 2014 från mobil enhet

Verkligen prisvärt hotell med bra läge, service, hjälpsam personal och stora rum.
Frukosten kunde man beställa från menyn som omelette, scramle egg med bacon etc. Riktigt premium. I receptionen fick jag hjälp av personalen med parkering, restaurangbesök som jag uppskattade stort.

Datum för vistelsen: oktober 2014
Restyp: Reste ensam