“Vart ett besök!”
Omdöme om Kalambuur

Kalambuur
Rankad som nr 14 av 1 188 Restauranger i Tallinn
Omdömet skrevs 6 januari 2020

En bra överraskning. Utifrån ser det ut som inget särskilt men vi bemöts av en trevlig stämning, bra service och fantastik mat. Jag beställde Sea Bas som huvudrätt och tyckte det var svårsläget. Jag rekomendera gärna Kalambuur.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 10k54

Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Kul att hitta denna riktigt bra fiskrestaurang via Tripadvisor. Vid hade gädda och gös, fint tillagade och välsmakande tillsammans med Kalambuur egen caft beer.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack johanb630
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

rekommenderas inte för glutenintolleranta. Fanns en förrätt, två varmrätter och ingen efterrätt som inte innehöll mjöl. Gick vidare och åt dessert på annat håll. i övrigt god mat

Datum för besöket: juli 2019
Tack 585malinj
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Vi fick söka länge för att hitta detta ställe men det var värt besväret. Jag åt en seljanka på stör med en old Ale till och det var riktigt gott. Till varmrätt oxkind som var underbart tillagad med potatismos. Till drack jag ett glas cote de rhone som passade utmärkt. Övriga åt blinier med rom och tonfisktatar som tydligen var jättegoda. Stället är inte stort så här års då man inte kan utnyttja uteserveringen så boka bord. Kommer med stor säkerhet återkomma.

Datum för besöket: februari 2018
Tack bargholtz
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Nedanför Domberget i gamla stan i Tallinn, finns på den västra sidan en park med lekpark-gräsmattor och träd och just där finner man restaurang Kalambuur. Borden utomhus under sommaren är njutbara att sitta vid i den stora gröna parken med muren upp till Domberget på den östra sidan.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Erling G

Resenärer som tittade på Kalambuur tittade också på

Tallinn, Harju County

Tallinn, Harju County

Besökt Kalambuur? Berätta vad du tyckte!