“Stort urval av viner !”

Boka bord
Rankad som nr 54 av 1 188 Restauranger i Tallinn
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 30 maj 2019

Här kan man köpa med sig ovanliga viner hem och även provsmaka ! Vanligt är att man väljer ut det vin man vill ha till maten,vilken serveras i en annan del av Gloria !

Datum för besöket: maj 2019

Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Glorias vinkällare är väl värt ett besök! God service, utsökta rätter och en atmosfär som förhöjde vår kärleksresa till Tallin.

Datum för besöket: december 2017
4  Tack Pedro L
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

På Gloria får man handledning när det gäller att välja ut ett bra vin och dessuton får man möjlighet att provsmaka vinet på plats ! Ett paradis för vinkännare och vinälskare !

Datum för besöket: maj 2017
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

En supermysig vinkällare där vi stannade bara för att ta ett glas. Mycket bra service och efter en titt på menyn blir det nog att gå tillbaka även för att äta.

Datum för besöket: december 2016
3  Tack 512elles
Omdömet skrevs 17 oktober 2016

Den som älska viner får här sitt eldorado !! Man kan gå igenom vinlistorna i vinkällaren och prova viner och vill man beställa mat går man genom en korridor in till restaurang Gloria !

Datum för besöket: oktober 2016

Resenärer som tittade på Gloria Wine Cellar tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Gloria Wine Cellar? Berätta vad du tyckte!