“Kass mat”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Beställde elefantöra. Var dränkt i pås-bearnaise sås. Det kan jag själv göra hemma och slippa betala 180 sek för
Rekommenderar detta ej

Datum för besöket: juli 2017
Tack 210marcuse

Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Fyra personers familj äter rätt så billigt och matportionerna var tillräckligt stora, så förrätt behövs inte äta före. Pastan med broiler supergod. Elefantöra biffen var god. Cesarsallad ett bra alternativ till lättare lunch.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack martinaam22
Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

Liivi är en bra köttrestaurang med fina styckningsdetaljer som tillagas på ett bra sätt, tyvärr kände vi inte till Esternas kärlek till grillkrydda så köttbitarna behövde en lättare bearbetning innan jag kunde njuta fullt ut av den entrecote som jag beställde. Servicen var snabb och effektiv med tillräckliga kunskaper i engelska för att betjäna middagsgäster. Vi kommer att äta här igen nästa gång vi åker till Tallinn.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Martin L
Omdömet skrevs 6 maj 2016 från mobil enhet

Väldigt god mat, speciellt xxl steak rekommenderas, den är gudomlig. Salladen som tillhörde var sisådär, men köttet och såsen vägde upp. Stressad personal, men inte alls otrevlig. Fula lampor på borden som ma kan skratta åt en stund i brist på samtalsämnen. Rekommenderar varmt denna restaurang!

Datum för besöket: maj 2016
Tack Sabina Ö
Omdömet skrevs 29 mars 2016 från mobil enhet

Bra mat (!) och trevlig service.
Runt 500-ringen för två rib-eye steaks, öl och vin. Köttet var bra stekt efter våra önskemål och det var mycket fin kvalitet på köttet.
Ända minus förutom inredningen i generellt var överanvändandet av grillkrydda på både kött och potatis. Men kan rekommendera restaurangen.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Emelie D

Resenärer som tittade på Liivi Steak House tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Liivi Steak House? Berätta vad du tyckte!