“Som en egen stad!”

Rankad som nr 94 av 1 151 Restauranger i Tallinn
Bra för: Barhäng, Större grupper, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk inredning i denna lilla resturang/pub. Som att komma in i en egen liten stad. En bra variation på mat. Allt från pizza, gulasch eller grisöron. Finns något för alla!
Dessutom eget bryggeri.

Datum för besöket: april 2018
Tack Haneds

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Serverar tysk mat och det finns även goda pizzor. Trevlig miljö och bra service. Resonabla priser. Har ett mikrobryggeri som producerar gott öl. Bratvurst med surkål smakade gott. Men anklåren var nog kvällens godaste rätt. Inte så hög ljudnivå på musiken var ett plus. Vi blev mätta och belåtna.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 475perb
Omdömet skrevs 28 december 2017

Alltid trevligt att besöka ett lokalt bryggeri och prova på deras öl. Ofiltrerad öl som föll väl i smaken men däremot en lite mystisk öldrink med Malibu cocoslikör( den var inte god) men är man törstig efter en heldag på julmarknaden så slinker även den ner

Tack gissa2005
Omdömet skrevs 11 december 2017

Mina bröder fick öl så de rann ur öronen, Väldigt trevlig personal och god mat även om man nog kommer hit för ölen. Glada i magen helt klart

Tack Pelle S
Omdömet skrevs 2 december 2017

Vi tog in permasan kyckling som var fantastiskt god. Många olika egna öl sorter, vi prövade också Hot ginger beer. Rolig miljö med bra service.

Tack parobols

Resenärer som tittade på Beer House tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Beer House? Berätta vad du tyckte!