“God mat men dålig service”
Omdöme om Vegan Inspiratsioon

Vegan Inspiratsioon
Rankad som nr 98 av 1 188 Restauranger i Tallinn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Maten var fint upplagd och väldigt god. Dock var servitrisen inte så serviceinriktad, hon plockade inte undan disk från borden eller välkomnande gäster.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack lundstrommalin

Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Åt två goda luncher. Hamburgare och soppa samt tallrik med starters. Allt var mycket gott. Personalen vänlig och trevlig stämning, men vi fick vänta på maten ganska länge trots att det inte var så många gäster. Fler gäster såg ut att få vänta länge.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Hans t
Omdömet skrevs 24 augusti 2016

Ett kort stycke från Olaikyrkan på Lai ligger ett "Vegan café" med servering både inom och utomhus ! Här finns även olika soppor !

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Erling G
Omdömet skrevs 9 juni 2016

Helt vegetariskt ställe som ligger i Gamla Stan men lite bortanför de mest besökta delarna. Maten var fint upplagd, god och billig. Lokalen är väldigt enkelt inred men trevlig och när vi var där var vi de enda besökarna. Killen som serverade oss verkade inte så van och sa nästan ingenting. Det fanns menyer på engelska.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Karin E
Omdömet skrevs 18 februari 2016 från mobil enhet

Vi käkade lunch på cafet som även erbjöd god öl. Trevlig atmosfär och personal. Går gärna dig igen! Borde finnas fler sådana här ställen hemma!

Datum för besöket: februari 2016
Tack martinahlqvist
Toomas L, Manager på Vegan Inspiratsioon, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2016

Great thanks for the good vibe and nice smiles. Come back again soon! :)

Resenärer som tittade på Vegan Inspiratsioon tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Vegan Inspiratsioon? Berätta vad du tyckte!