Öppet i dag: 09:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Antagligen det största shoppingcentret i Tallinn

Omdömet skrevs 8 oktober 2016
Robert L
Besökta musik och video affären,

Jag köpte Rysk muxik CD, Med aritster som Irina Krug Ani Lorak, De Ryska artisterna är sorterade ... läs mer

Omdömet skrevs 8 juli 2018
jorma4212
Borås, Sverige
Läs alla 161 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Tallinn
från 143,78 US$
från 17,42 US$
från 17,42 US$
från 407,07 US$
Omdömet skrevs 8 juli 2018

Jag köpte Rysk muxik CD,
Med aritster som Irina Krug Ani Lorak,
De Ryska artisterna är sorterade efter det Ryska alfabetet,
Ni som inte kan det Ryska alfabetet får det svårt då det inte är översatt till Engelska,
Det finns Engelska Anerikanska Tyska artister på CD och på musik video,
Och övriga artister, Kan finns artister från Sverige och övriga länder,
Annars fråga personalen,
Personalen kan mycket bra Engelska,
Så det är brara att fråga,

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack jorma4212
Omdömet skrevs 2 maj 2017

Besök och köp av märkeskläder gör man här. Cafeér, matbutik och apotek finns. Nära att få allt man behöver när det tex regnar i Tallin.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack martinaam22
Omdömet skrevs 8 oktober 2016

Hyggligt stort shoppingcenter i mitten av Tallinn som är svårt att missa. Har det man förväntar sig och det finns ett "NK", Kaubamaja, som nog kan locka en del som vill ha lite märkessaker. Priserna på ungefär svensk nivå¨på allt som är importerat.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Robert L
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Ganska stort, men ett smalt innehåll! Ologiska våningsplan, en rulltrappa kunde leda till en bokhandel/café och inget mer att se!

Rent och fräscht!

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Sessan13
Omdömet skrevs 26 april 2016 från mobil enhet

Bästa shoppingstället mycket bra märken Ta med den feta plånboken
River Island är min favorit Här kan man fika Fanns mynt toaletter hissar då den är ett par våningar

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack cimk77