“Härlig inredning !”

Rankad som nr 230 av 1 217 Restauranger i Tallinn
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Har ätit här ett par gånger och maren har varit mycket bra och rejäla matportioner också - kan rekommenderas !

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Erling G

Omdömet skrevs 26 december 2020

Puben ligger på Tartu mte och enklast är att ta spårvagnen från centrala Tallinn och kliva av antingen på "Kesk Turg" och vandra 300 meter österut på Tartu mte eller att kliva av vid Bussijaam och vandra 250 meter västerut på samma gata ! Puben är indelad i två våningar plus toalettdelen i en undre våning. Främsta anledningen för min del att besöka puben är för den fantastiskt goda maten och även fina ölsorter.

Datum för besöket: december 2020
Omdömet skrevs 22 juli 2020

"Gamla Vilhelm" är ett känt pubnamn, tidigare i staden Pärnu och numera i Tallinn på Tartugatan. Många olika ölsorter.

Datum för besöket: juli 2020
Omdömet skrevs 28 september 2017

Maten som serverades var mycket mer än godtagbar även om de flesta tror att detta bara är en pub -så serveras det mycket bra mat på Vana Villemi Pub ! Ett ställe jag verkligen kan rekommendera !

Datum för besöket: april 2017
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Mycket trevliga lokaler - god mat och billiga priser ! Toaletterna på nedervåningen är också speciella med en central plats för rengöring efter toalettbesök ! Maten är europeisk och det finns nästa alla sorters mat att välja bland ! För mig personligen var detta "ETT FYND" och hit kommer jag att ta med mina vänner !

Datum för besöket: oktober 2016

Resenärer som tittade på Vana Villemi Pubi tittade också på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Besökt Vana Villemi Pubi? Berätta vad du tyckte!