“Utmärkt Veganrestaurang !”

Rankad som nr 4 av 1 187 Restauranger i Tallinn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 20 april 2020

Restoran V är välkänd bland både turister och ortsbor ! Det är här man erbjuds många olika veganmaträtter och har blivit specialister på veganmat !

Datum för besöket: april 2020
Tack Erling G
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 699)

Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Mysig liten restaurang, väldigt trevlig personal. Mycket välsmakande mat, allt från brödet till oreo desserten . Rekommenderar rödbetsravioli till förrätt, du kommer inte ångra dig!
Gillar att det finns alkoholfria alternativ

Datum för besöket: december 2019
Tack RogerochMia
Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

En liten restaurang i gamla stan, gemytlig, hemtrevlig och enkel. Trevlig personal, god mat och hyggliga priser.

Datum för besöket: december 2019
Tack MLPI2013
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Åt nu * gången på V. Menyn varierar varje säsong och allt är jättegott! Även dryckerna är goda. Stället är mysigt o.personalen trevlig. Alltid fullt, så boka bord.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack 587tinaw
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Vi skulle ha varit på restaurangen bredvid, så vi chansade på att få plats här! Underbart trevlig personal, fantastiskt rabarbervin och helt underbar mat! Maten är komponerad på ett så smakfullt sätt, så vi ville inte att den skulle ta slut! Helt enkelt underbart!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Yogini365

Resenärer som tittade på Vegan Restoran V tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Vegan Restoran V? Berätta vad du tyckte!