“Rekommenderas starkt!!”

Rankad som nr 4 av 1 188 Restauranger i Tallinn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Mysig liten restaurang, väldigt trevlig personal. Mycket välsmakande mat, allt från brödet till oreo desserten . Rekommenderar rödbetsravioli till förrätt, du kommer inte ångra dig!
Gillar att det finns alkoholfria alternativ

Datum för besöket: december 2019
Tack RogerochMia
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 699)

Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

En liten restaurang i gamla stan, gemytlig, hemtrevlig och enkel. Trevlig personal, god mat och hyggliga priser.

Datum för besöket: december 2019
Tack MLPI2013
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Åt nu * gången på V. Menyn varierar varje säsong och allt är jättegott! Även dryckerna är goda. Stället är mysigt o.personalen trevlig. Alltid fullt, så boka bord.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack 587tinaw
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Vi skulle ha varit på restaurangen bredvid, så vi chansade på att få plats här! Underbart trevlig personal, fantastiskt rabarbervin och helt underbar mat! Maten är komponerad på ett så smakfullt sätt, så vi ville inte att den skulle ta slut! Helt enkelt underbart!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Yogini365
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Vi hade tur och fick ett bord utan att boka. Bra priser och sjukt god mat! Rekommenderar verkligen ett besök här.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Sanna H

Resenärer som tittade på Vegan Restoran V tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Vegan Restoran V? Berätta vad du tyckte!