Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tallink Spa & Conference Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Omdömen (985)
Filtrera omdömen
985 resultat
Medlemsbetyg
185
395
249
119
37
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
185
395
249
119
37
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
3136 av 985 omdömen
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, men Gud vilken otrevlig personal.. Jag förstår inte hur man kan anställa personal som inte har någon känsla för service. Det drog verkligen ner hela stället.

Frukosten var ätbar, men skulle inte ge den så många stjärnor heller..

Bodde här: april 2017
Tack LillaFlisen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 19 april 2017
Google-översättning

Dear Guest,
Thank you for staying at Tallink SPA & Conference Hotel and for your review. I would like to apologize, that during your visit the service was not up to your expectations. We appreciate constructive critics as it helps us improving our performance.
Please note that we are taking relevant actions in order to improve our general service standards, your feedback is very important for us.
We are very glad to read that you liked the hotel in general and we are looking forward to welcome you back !
Warmest Regards,
Jekaterina Marits
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 april 2017

Vi har varit här ett antal gånger sen 2009 och gillar hotellet men det har blivit sämre med åren främst pga. undermåligt underhåll. Rummen är bra men som sagt, lite sunkigt har det blivit. Restaurangen inklusive frukost är inte bra. Läget är bra och extra plus för garage med hiss direkt till lobbyn och/eller rumsvåning.

Tips för att välja rum: Lägg till, lite extra för en svit, det är det värt.
  • Bodde här: juni 2016, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Peter N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 10 april 2017
Google-översättning

Dear Peter,
Thank you for your review and for your recent stay with us. I am very sorry to read that the hotel features were not up to your expectations. Kindly note that we are working on improving our general standards, therefore your feedback is very important for us.
Glad to know that you generally had a good experience with us.
Looking forward to welcome you back.
Warmest Regards,
Jekaterina Marits
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 februari 2017

Trots att de är ett 4 star hotell så är det inte värt mera än 3 tyvärr. skulle personalen i receptionen anstränga sig ens med ett leende skulle det vara trevligt. Dåligt städat på rummet, dam överallt samt chips under sängarna och karamellpapper i hörnen.

Tips för att välja rum: Utsikten mot hamnen var fin!
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack mariner036
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 1 mars 2017
Google-översättning

Dear Guest,
First of all we would like to thank you for staying at Tallink SPA & Conference Hotel!
I would like to apologize, that during your visit the service and cleaning was not up to your expectations.
We are working on improving our general service standards, therefore your feedback is very important for us and we appreciate it.
Please accept our sincere apology for all the inconveniences caused. Would be pleased to welcome you back and provide you with much better service.
Warmest Regards,
Jekaterina Marits
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Bra hotell med fina rum! Jättefin spa/pool avdelning. Finrestaurangen hade jättebra mat och service däremot den andra "lunchrestaurangen" har lite att jobba på vad gäller service.
Bra ställe för både vuxna och barn. Sköna sängar!

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Charlotte L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 1 mars 2017
Google-översättning

Dear Guest,
Thank you for staying at Tallink Spa & Conference Hotel and for your positive review!
We are very glad to read that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back again!

Warmest Regards,
Jekaterina Marits
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Frukostbuffén, den vänliga restaurangpersonalen och det stora och trivsamma bassängområdet får ett stort plus av mig!! Men annars; rummet var litet och personalen i hotellreceptionen samt personalen på vägen till poolområdet var ovänliga och oprofessionella! Buffetmiddagen (12 € per vuxen) på kvällen var hemsk.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Katarina 32
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 1 mars 2017
Google-översättning

Dear Guest,
Thank you for your review and for your recent stay with us.
I am very sorry to read that the service was not up to your expectations. Kindly note that we are working on improving our service standards, therefore your feedback is very important for us and we appreciate it.

Glad to know that you generally had a good experience with us and enjoyed the breakfast and the SPA. Looking forward to welcome you back!
Warmest Regards,
Jekaterina Marits
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen