Kostnadsfri avbokning till den 21-05-23
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-23
Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 39 US$
Priceline122 US$
Expedia.com122 US$
Destinia.com141 US$
Omdömet skrevs 26 december 2018

Ett av de allra finaste hotellen i Balticum. Nytt, fräsht, fint och med en service som är mycket ovanlig i Balticum eller Ryssland, där kundbetjäning är något som inte görs med ett leende. Professionell och hög nivå på allting. Executive-rummen med hamnutsikt rekommenderas, likasom den executive-lounge, som ingår i den rumskategorin. Ovanligt nog hade loungen inte bara snacks och vin m.m. utan även lite varm mat. Gymmet är riktigt fint även om en del maskiner saknas. Spa:t på motsvarande sätt fint även om ångbastun var sönder och ett bubbelbad saknas. Frukost m.m. utmärkt. Enda bristen i denna prisnivå: hotellet är för stort för att vara personligt. Passar alltså bra för dem som vill vara mera anonyma och inte bryr sig om att det ska vara personligt. För personligt rekommenderar jag Small Luxury Hotels-kedjan, men då blir det fort ännu dyrare än Swissotel …

Datum för vistelsen: december 2018
2  Tack tallscandinavian
STL_Swissotel, Public Relations Manager på Swissotel Tallinn, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2018

Dear guest,

Thank you for staying in Swissôtel Tallinn and sharing your experience! It is simply delightful to read that you enjoyed your stay! We are happy that you found so many positive aspects to point out. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.

Swissôtel Tallinn Management

Omdömet skrevs 9 november 2018

Vi förlovade oss på hotellet, och det var helt perfekt. Rummen, utsikten, poolen, bastun, restaurangen och frukosten var alla över förväntan. Personalen var alltid närvarande och uppmärksamma, men aldrig störande. Vid frukosten kunde man be om våfflor och omelett som gjordes på beställning. Vid middagen fick man "complimentaries", smårätter, av kocken. I bastun fanns det fönster så man kunde sitta och titta ut. Generellt sett - bara helt fantastiskt.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Beatrice R
STL_Swissotel, Swissotel Tallinn Management på Swissotel Tallinn, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2018

Dear Beatrice, Thank you for this excellent feedback! It is very rewarding to hear that you enjoyed your stay with us. Our team is extremely grateful for these compliments as they act as encouragement to us all. We are hoping you visit us soon again!

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Fint stort executive rum med utsikt mot hamnen. Vi hade tillgång till den trevliga lounge-avdelningen där mat och dryck fanns uppdukat på en buffé.
Fin spa-del med läcker pool.
Jättegod god mat och bra service högst upp i restaurang Horizont. Fin och god frukost.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Kerstin A
STL_Swissotel, Swissotel Tallinn Management på Swissotel Tallinn, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2018

Dear Kerstin, Thank you very much for writing such positive feedback! We are delighted to hear your stay was to your satisfaction. Your kind words towards our hotel serve as motivators for our team as we continuously strive to meet our guest’s expectations. We are also happy to learn that you had the time visit our Pürovel Spa & Sport, hopefully enjoyed one of our lovely treatments as well. Thank you again for your feedback and we wish you visit us again in the nearest future!

Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Stort, luftigt rum med supersize säng och fin utsikt. Lyxigt badrum. Ej lyhört. Tyst och lugnt hotell. Provade roomservicen och den var perfekt. Prisvärd god pasta, gott vin. Gjorde även besök på spaavdelningen och tog en behandling som jag var mycket nöjd med. Cool rooftopbar.

Frukostbuffén var dyr om den inte förbeställs. Ett tips är att ta frukost från a la cartemenyn, godare och billigare. Rekommenderar detta hotell!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Sophianystrand
STL_Swissotel, Tallinn Swissotel Management på Swissotel Tallinn, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2018

Dear Guest, Thank you for taking the time to write this great review! We are happy that your visit was to your satisfaction. Your compliments towards our rooms and Pürovel Spa are truly appreciated and are greatly welcomed by us! We are grateful for you recommending us for other visitors and are happily waiting for your next visit with us. Wishing your lovely autumn!

Omdömet skrevs 15 juni 2018

Bodde tillsammans med familjen en natt på detta hotell. Vi hade rummen på 29nde våningen och vilken utsikt. Modernt, fräscht och rymligt. Personalen var trevlig och morgonmålet både rikligtoch gott. Eftersom jag dessutom hade råkat boka vid ett specialpris-tillfälle kan jag bara konstatera att det var VÄLDIGT prisvärt och vi åker gärna tillbaka enannan gång då vi vill ha det litet lyxigt.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack LoveTravel430560
STL_Swissotel, Public Relations Manager på Swissotel Tallinn, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2018

Dear Marie-Louise,

Thank you very much for the kind words! It means a lot to us! We are very happy to read that you and your family enjoyed your stay. We are so happy to hear that the breakfast and the hotel itself met your expectations! We look forward to warmly welcoming you and your family again to the Swissôtel Tallinn.

Swissôtel Tallinn management