View deal
Expedia.com126 US$
Priceline126 US$
eDreams126 US$
Omdömet skrevs 10 februari 2020

Ett trevligt hotell med bra service i centrala Tallinn, promenadavstånd till det mesta. Rummen är normalstora, välstädade och med modern inredning. Frukosten är bra och omfattande. Spa-avdelningen är väldigt trivsam med en liten pool och vilstolar i ett växthusliknande rum, fyllt av dagsljus. Gymmet är bra och modernt.

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack william_atom
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Ett varmt välkomnande och direkt tillgång till rummet sätter grundtonen för besöket. Ett vackert rum med bekväma sittmöbler och breda, sköna sängar förstärker intrycket. Läget gör att man lätt tar sig runt till sevärdheter i Gamla Stan. Mycket trevlig och förekommande personal och en riktigt god frukost, inget onödigt överdåd men mycket god kvalitet. Vi hade det väldigt bra och kommer absolut välja Telegraaf flera gånger.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack LenaL513
Omdömet skrevs 2 december 2017

Lyxit hotell mitt i Gammla stan nära till alla sevärdheter i centrum. Utmärkt boende med spa och bastu och fin pool med en angränsande bubbelpool. Utmärkt frukost i fin miljö. Hotellrummen i exklusive stil med stora sköna sängar.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Robert O
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Hotellet levererar i linje med det som hotellet står för. Bra läge, trevliga/tysta rum, sköna sängar, trevlig personal, mycket bra restaurang. Frukosten kan jag inte bedöma men däremot får de pluspoäng för att de skickade med en frukostlåda när jag var tvungen att åka innan frukosten hade börjat.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 373johanb
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Lyxigt hotell mitt i smeten. Nära till det mesta. Utmärkt boende med exklusiv service sköna sängar. WiFi fungerade perfekt. Spaanläggningen uppskattad. Frukosten något torftig för ett hotell på denna nivå.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Peroan