Hotel Telegraaf
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Toppen 4,5/5
Utmärkt 5/5
    Mycket bra 4/5
    FiltreraAlla språk
    Omdömet skrevs mars 23 2016

I slutet av 1800-talet inrättades en handelsbank i detta hus, vilket delvis förstördes i det senaste kriget, berättar guiden på Hotel Telegraaf. I dag är byggnaden ett elegant hotell med många ryska maträtter ! Rummen är speciella med gamla telefoner i många av rummen ! Intressant hotell !

Bodde här: Mars 2016
    1  Tack 46erling46
    Omdömet skrevs augusti 12 2015

Ett väldigt bra hotell invid rådhustorget i Tallin.En bra frukost och personalen gjorde allt
    för att vi skulle trivas. det enda som inte var bra att utsikten från våra rum var rakt in en vägg så akta er för rum 311.

Tips för att välja rum: Kolla så ni får utsikt från rummet
    • Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
    Tack LillaEdet57
    Irmela H, General Manager på Hotel Telegraaf, svarade på det här omdömetSvarade september 4 2015

Dear LillaEdet57,

Thank you for your review and you kind comments, much appreciated!

We are looking forward to welcoming you back at Hotel Telegraaf!

Omdömet skrevs juli 17 2015

Fint hotell med gångavstånd från färjan det tog 15 minuter att promeneravacker mijö och väldigt lyxigt inredning .. Elemis spa är helt underbart bokade en 2 timmars behandling från topp till tå .. Värd varenda krona .. den kostade 1100:-.. Lyx ,Lyx,lyx emen ändå stilffult och elegant

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
    Tack Blomman670665
    Irmela H, General Manager på Hotel Telegraaf, svarade på det här omdömetSvarade juli 23 2015

Dear Blomman670665,

Thank you for sharing your experience with Hotel Telegraaf and your kind words about our Elemis Spa, much appreciated! If there is anything you would like to share in more detailed please feel free to write directly to our Sales Manager on anneli.ast@telegraafhotel.com

We are always happy to welcome you back in Hotel Telegraaf!

Omdömet skrevs juni 16 2015

Det här hotellet kan jag varmt rekommendera. Mycket trevlig och serviceminded personal. Fräscha rum och sköna sängar. Badavdelningen var också trevlig och fräsch, lite liten men det stör inte. Självklart bor jag här nästa gång jag är i Tallinn igen :)

• Bodde här: Juni 2015, reste med vänner
    Tack JessicaRundberg
    Omdömet skrevs maj 19 2015

Lyxhotell mitt i hjärtat av gamla stan. Vackert, lugnt och tyst läge men ändå bara 100m från huvudgatan. Fantastisk service, allt från att de öppnade dörrarna för oss till bar våra väskor. Men det bästa var att vi utan anledning blev uppgraderade till en junior svit. Rummet var enormt, sängarna jättesköna och alla detaljer med morgonrockar etc var pricken över i:et. Vi spenderade även en stund i hotellets relax där vi badade i bubbelpoolen, inte helt fel efter en lång dag på stan.
    Kan ångra att vi inte åt middag i hotellets restaurang (åt endast frukost där) då den klassats som en av Tallinns bästa restauranger, får bli en annan gång.
    Överraskade min man som fyllde 40 år med denna resa, han var mer än nöjd.
    Ska ni till Tallinn, bo här, bättre boende finns inte!

• Bodde här: Maj 2015, reste som ett par
    Tack Jecka77
    Irmela H, General Manager på Hotel Telegraaf, svarade på det här omdömetSvarade maj 25 2015

Dear Tripadvisor´s Jecka77,

We are very happy to read that you and your husband enjoyed your stay here at Hotel Telegraaf. We are very thankful for your kind words!

Next time when your travels bring you back to Tallinn, we are happy to welcome you again in Hotel Telegraaf and perhaps then in Restaurant Tchaikovsky as well!