Omdömet skrevs 11 december 2017

Mycket bra hotell med god service och bra läge. Vacker inredning och sköna sängar. Trevlig restaurang med mycket att välja på och bra och riklig frukost. Mysig bar och sköna sittplatser framför brasan.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack 329ingerr
Kai K, Hotel Manager på Savoy Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2017

Dear 329ingerr,

Thank you for choosing Savoy Boutique Hotel for your stay in Tallinn and taking your time to share your lovely feedback with us. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel.
We wish you a warm welcome in Tallinn again!

With kind regards,

Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Ett utmärkt läge i utkanten av gamla stan nära både butiker och restauranger och mycket bra service! Jag fick en överraskning på rummet då jag fyllde år, kändes väldigt personligt. Frukosten var bra, något litet utbud.

Bodde här: september 2017, reste ensam
Tack Eva A
Kai K, Hotel Manager på Savoy Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2017

Dear Eva A,

Thank you for lovely review. We are pleased to know that you loved the hotel and location.
We hope your travels bring you back to our hotel to enjoy some more time with us!

Warmest Regards.

Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Personalen är trevlig, sängarna är sköna och det är rent och snyggt. Läget i gamla stan är perfekt! Gångavstånd till både restauranger och sevärdheter! Baren i hotellet är snygg men var helt tom när vi var här...

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack mmmarika
Kai K, Hotel Manager på Savoy Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017

Dear mmmarika,

Thank you for lovely review on TripAdvisor.

We are pleased to know that you loved the hotel, location and our staff.
We hope to serve you again in recent future

Warmest Regards

Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

Det här är ett mycket prisvärt, charmigt och välskött 5 stjärnigt hotell. Läget är perfekt för att på gångavstånd nå allt vi ville se. Vårt superior rum var mycket bra, med underbar utsikt. Frukosten var mycket bra samt att all personal var mycket professionella. Baren var charmig med skön atmosfär och en öppen brasa att värma sig vid. Vi kommer gärna hit igen.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Elvis K
Omdömet skrevs 30 september 2016

Rena och trivsamma rum. Vi åt lunch en gång på hotellet som vi var mycket nöjda med. Även frukosten var bättre än på många andra hotell. En nackdel var den unkna doften i baren som jag hoppas var temporär och att man har kommit till rätta med detta.

• Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack VivekaS22
TallinnHotels, Front office supervisor på Savoy Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2016

Dear Viveka S!

Thank you for the nice feedback! It is great to hear that you enjoyed our restaurant and also the breakfast!
At any time, if there is anything which could be better you can let us know and we will always do our best to come up with the most suitable solution.

Kind thoughts,
Kadri Läns