“Rekommendabel Pizzeria.”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 20 april 2020

Vid ett tillfälle störtade jag in på pizzerian med en svensk skolklass som ville ha pizza som lunch. Det fungerade bra och precis alla tyckte om maten-bra !

Datum för besöket: april 2020
Tack Erling G

Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Vi va två par som skulle äta. Fick in fel mat. Då vi påpeka detta hotade de med polisen o kallade oss för fulla turister trotts att vi va nyktra. Sicket skitställe.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Martina C
Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Maten var god, kanske lite i saltaste laget, men god. Portionerna var i ganska små och med den prissättningen så var mängden mat för liten. Vi var nöjda med vår lunch, men som middag hade jag varit missnöjd. Vi fick be om fler bestick, vi fick be om bröd, vi fick be om att få salt och peppar. Utbudet av barnrätter var mycket begränsat och det gick inte att få en halv portion av de vanliga rätterna. Servicen var lite sisådär. Det tog lite för lång tid när vi ville beställa kaffe och betala.

Datum för besöket: september 2018
Tack 162jacobr
iO Restoran L, Менеджер по обслуживанию клиентов på Gelsomino, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Thank you for your feedback, we are apologise that you was disappointed and we hope that next time we will make you satisfied.

Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Min fru tog en pizza och jag pasta.
Allt smakade bra så där fanns inget klaga på men 130 kr för en pizza kändes dyr med svenska mått mätt och pastan för 120 kr smakade mycket bra men var inte mer än en förrätt i mängd.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 368jensw
Omdömet skrevs 1 juni 2016

Vi var en resegrupp med ungdomar, vilka villa äta pizza i Gamla stan i Tallinn. Vi fastnade för Gelsomino och samtliga gruppmedlemmar var nöjda med sina pizzor !

Datum för besöket: maj 2016
Tack Erling G

Resenärer som tittade på Gelsomino tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Gelsomino? Berätta vad du tyckte!