“Bra italiensk restaurang ”

Trattoria Del Gallo Nero
Rankad som nr 85 av 1 106 Restauranger i Tallinn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Risotton med skaldjur rekommenderas. Den var generöst fylld med musslor, räkor, kammusslor och bläckfisk. Mycket gott och vällagad. Raviolin var jättegod. Bra utbud av vin och en rimlig prisnivå. En restaurang värt ett besök om man gillar italiensk mat.

Tack per B

Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Vi åt en trevlig lunch här. Stort utbud av italienska rätter som serveras ”utan krusiduller” men allt var gott och vällagat. Rekommenderas för dig som vill äta klassisk italiensk mat i mysig miljö till bra pris. Glad och service-minded personal gör inte upplevelsen sämre.

Tack Marie H
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Restaurangen är en klassisk italiensk liten mysig trattoria belägen i gamla stan. Mycket gott och det något för alla. Kan absolut rekommenderas!

Tack Matts J
Omdömet skrevs 22 september 2017

Under augusti 2017 tog jag med en liten svensk turistgrupp på vandring på gatan "Lai" ( Bred ) och efter middagen var alla överens om att det var en bra restaurang !

Tack 46erling46
Omdömet skrevs 29 november 2016

Varje gång jag skulle gå hit tidigare har det varit full, vilket gör att jag såg fram emot middagen när jag väl fick bord. Och den levde upp till förväntan. Här bör du boka i förväg. Åt god pasta med calamari. Utsökt god. Pannacottan till efterrätt låg på samma hög smaknivå. Det är en jättetrevlig restaurang, med låg priser.

Tack Braintravelxxx

Resenärer som tittade på Trattoria Del Gallo Nero tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Trattoria Del Gallo Nero? Berätta vad du tyckte!