“Jättegod mat ”

Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Hej!
Vi kom vid 21-tiden, och fick vänta i ca 30 min innan maten kom. Vi beställde förrätt med grillad scampi, och rätter med hamburgare och pasta med seafood.
Wow! Vilken god mat!
Service var ok, med trevlig personal.
Rekommenderar starkt pasta med seafood, denna kan jag tänka mig att äta igen

Mvh,
Ärliga gäster

Tack Ann H

Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

En trevlig restaurang som bjuder på både a la carte och buffé. Vi åt a la carte. Buffén såg bra ut, men den åt inte vi. Jag åt kött som var riktigt gott. Min man åt hamburgare o var väldigt nöjd med den. Trevlig personal och bra service.

Tack RitaWestin
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Restaurangen serverar buffé och a la carte.
Utbudet i buffen är dock ganska grundläggande. Man blir mätt, men det är ingen exklusiv mat och det smakar heller inte så mycket. Krydda får man göra själv. Hyfsat prisvärt.
Bra är dock att restaurangen håller öppen till kl 23 när alla andra restauranger i omgivningen stänger kl 19.

Tack Olander
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Jag och min man beställde oxfilé med chokladsås. När maten kommer in så känner vi en väldigt skum lukt men tänker att det kanske är någon krydda som dom har haft på som luktar lite konstigt. Jag var nära på att spy upp min första tugga och påkallade servitrisens uppmärksamhet. Det visade sig att köttet var vakuumförpackat och hade tydligen värmts upp och kylts ner ett antal gånger vilket ledde till strider hade börjat ruttna. Vidrigaste upplevelsen jag har varit med om. Juste, vi fick ingen kompensation heller för det här.

Tack Nikki O
Omdömet skrevs 21 april 2016

Spahotellet som mest lever på att sälja öl och drinkar till badande turister har även en restaurang. Den är flera klasser bättre än vad man kunde förvänta. Riktigt bra mat, god service och skön, lågmäld underhållning av två duktiga jazzmusiker.
Vi var ett stort sällskap i åldrarna 3 - 82 år som åt olika rätter, alla hittade något de tyckte om och alla var nöjda med mat och service.
Hotellets frukost i samma restaurang höll inte alls samma klass - men det är förmodligen inte restaurangens fel utan vad hotellet valt att satsa på frukosten.

Tack Tommy S

Resenärer som tittade på Nero Restaurant & Bar tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Nero Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!