Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
Priceline88 US$
eDreams88 US$
Agoda.com88 US$
Omdömet skrevs 14 mars 2020

Toppenläge mitt i centrum, bra service, god frukost, trevlig personal och på det hela taget ett bra hotell.

En del rum lite slitna, men vi fick byta till ett annat rum med högre standard utan protester. Det enda vi såg var att städningen var bristfällig i båda rummen (kladd på golven och dammigt, men sängkläder och badrum fräscha).

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 87i4pf4tjf
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Skön säng, bra utsikt och bra läge. Nära till gamla stan. Billig parkering om man väljer Räväl parkeringen ett kvarter bort. Frukost helt basic, hade kanske fått vara lite jämnare kvalitet..
Vi är nöjda, du får det du betalar för.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack martenkortell
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Riktigt stort hotell. Besökte hotellet för 5 år sedan och det har verkligen blivit ännu ståtligare med barer,restauranger, bra frukost och fint övrigt utbud. Sokos hotell nu men är ett gammalt sovjetstil-hotell sedan de gamla goda dagar. Man blir lite sugen åka tillbaka till St Petersburg när man kommer hit. Såklart genomsyrar sokos hotellet man man ser spår av svunnen tid med stora det valv och stora salar och breda korridorer i marmor.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Tobiasm1975M
Omdömet skrevs 16 augusti 2019

Vi bokade ett superior rum för 3 dagar. Fin utsikt på 12:e våningen över Tallinn och hamnen/havet. Sköna sängar.
Bra frukost och takbaren på 23:e våningen var toppen. Nära Gamla stan. Toppen att vi fick ¨early check in¨när vi kom.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack resandeturist
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket nöjd. Vi fick ett rum på 13 våningen, utsikten över gamla stan och hamnen i solnedgången är magisk. Vi hade business rum, superior. Lyxigt med golvvärme i badrummet och badkar. Inget att klaga på. Sköna sängar, minibar, lounge, bar, utsökt frukost och det där lilla extra. Finns allt. Och så närheten från hamnen och in till gamla stan.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack victoriabW3013KZ