Omdömet skrevs 25 december 2018

... förutom toaletten som stank av kloak. Jag hoppas att Viru-hotellet gör något åt detta. I övrigt är hotellet exemplariskt. Mycket vänlig personal. En fantastisk frukostbuffet! Det skulle räcka med mindre...

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Dream02948660543
Omdömet skrevs 15 december 2018

Ett fint och rent hotell i direkt anslutning till gamla stan. Trevlig personal och jättebra frukost som hade det mesta du kan önska. Bra rum och härliga sängar. Hotellet ansluter direkt till en stor galleria där ”allt” finns. Bra läge direkt i centrum, nära alla sevärdheter. Dålig organisation i receptionen när incheckning sker. Trångt och köer.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Ewa B
Omdömet skrevs 24 november 2018

Väldigt bra läge, nära till allt. Hade bil med, parkering direkt utanför hotellet. Hjälpsam personal och städigt rum. Fin utsikt från rummet. Lugnt på hotellet. Morgonmålet kunde ha varit lite mer mångsidigt.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Pioneer33450522827
Omdömet skrevs 21 augusti 2018

Vi ville ha fotvård, som vi fått tidigare år, men salongen var stängd trots att den skulle vara öppen enligt tidsangivelser på dörren. Vi fick behandlingen på staden och Viru missade två kunder Vi har bott på hotelleten gång per år de senaste tjugo åren. Kanske dags uppmärksamma trogna gäster! Bra frukost

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Dream28808
Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Det var riktigt bra kvalitet för ett förmånligt pris. Bra utsikt över Tallin. Bra läge i nära avstånd till hamnen och gamla staden. Gästvänlig personal. Skulle rekommendera hotellet. Kan gärna övernatta på samma hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Krisse92