Omdömet skrevs 25 september 2018

Ett suveränt fint hotell bara några meter från gamla stan. Spårvagn stannar utanför hotellet. Standardrummet var mycket fint till bra pris. Men det bästa var nog frukosten. går inte att beskriva hur mycket det fanns att välja på. Och gym,pool och bastu området på nedre plan var kanske litet men fullt användbart. Mycket prydligt. Jag rekommenderar starkt detta hotell.

Rumstips: Rummen ut mot frihetstorget helt okej. Märkte inte av några störningar.
Datum för vistelsen: september 2018
Tack 728jhonnye
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Dear Jhonny E!

Thank you a lot for choosing hotel Palace for your stay!
There is nothing better than to read such a wonderful comments about your visit. Thank you for praising our breakfast a lot.
Truly happy!

We all wish you a colorful autumn and hope to welcome you back soon.

Best regards,

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell med utmärkt läge nära gamla stan. Fantastisk mat i hotellets restaurang. Trevliga moderna rum. Trevlig personal som hade hög service nivå. Ett hotell jag verkligen kan rekommendera.!

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 355rogert
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2018

Dear Roger T!

We are happy that you have choosed our hotel amongst all properties in Tallinn and have rated it with high points here in tripadvisor.
It is only pleasure to see, that you have been very much satisfied with your stay.

We all wish you a great upcoming autumn and hope to welcome you back soon.

Best wishes,

Omdömet skrevs 3 augusti 2018

Bla mycket proffsig personal - extra plus för att de tog upp vårt bagage så snart rummet var tillgängligt - Vi var ett par timmar före incheckningstiden. Så när vi väl kom var det bara att fylla i papperna och åka upp. Hotellet i sig ligger bra placerat. En bra startpunkt för aktiviteter i Tallinn. Vill man inte gå går taxi på en struntsumma när man är så centralt.

Rumstips: Superior rummet var kanonbra
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack FLOoden
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Dear Björn F!

Thank you for choosing hotel Palace for your stay and sharing the feedback with us here on Tripadvisor.
We are happy to hear, that you enjoyed your stay with us where we only hope we can welcome you back.

Wishing you a wonderful ongoing summer season,

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Hotel Palace lever upp till stjärnorna. Jag tycker att det är svårt med hotell i Tallin och att det inte alltid går att lita på stjärnorna som är angivet på bokningssajterna. Standarden är ofta något lägre men som sagt Hotel Palace lever upp till dem. Trevlig personal och bra frukost. Be om ett tyst rum ifall du är ljudkänslig.

Rumstips: Be om ett tyst rum om du är ljudkänslig
Datum för vistelsen: mars 2018
Tack matilda B
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Dear Frenchmrs!

Thank you for choosing hotel Palace for your stay!
Feedback is always important, which only gives us the chance to improve where needed. We are very much thankful for the nice review shared we us. We only try to keep up the good standards to make sure we can fulfill and exceed customers expectations.

We wish you a wonderful upcoming summer time and hope to welcome you back soon.

Best regards,

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell på bra läge. Rummet (Standard double) något trångt men annars snyggt och modernt. Frukosten relativt bra men kändes som att det inte fanns något utöver det vanliga bland utbudet. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 587sinil