Hotel Palace
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Fri parkering
  • Fri parkering
    Hotel Barons(Tallinn)
    Hotel CRU(Tallinn)
    FiltreraAlla språk
    Omdömet skrevs maj 23 2016

Mycket fräscht och prisvärt hotell med bra läge bredvid gamla stan. Skall vara femstjärnigt men är snarare 4. Frukosten håller inte femstjärnig standard. Helt OK men inte super. Negativt är att gymmet ingår bara om man har superior rum eller bättre. Har man standard får man lägga 10 eur..

• Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
    Tack Jonas A
    Kri1234, Front Office Supervisor på Hotel Palace, svarade på det här omdömetSvarade maj 26 2016

Dear Jonas A,

Thank you for sharing your kind feedback. We are glad you enjoyed the freshly renovated interior and the good location of Hotel Palace.

It is true that the Sport & Relaxation area costs 10 € for 24 hours. From Superior and Executive category rooms it is complimentary. Hotel Palace is 4 Superior property hotel, but we would always like to deliver our guests five star treatment. Please accept our apologies if our breakfast did not exceed your expectations.

We are looking forward to welcome you back at Hotel Palace.

Best regards,
    Kristiina Prants

Omdömet skrevs maj 23 2016

Hotellet ligger centralt nära gamla stan och det kostade ca 7 Euro att ta taxi dit från flygplatsen. Rummen var rymliga och rena och hade allt man behöver. Vi bodde på våning 7 så vi hade härliga takfönster ovanför sängen. Frukosten var väl inget att hurra för, men annars var allt toppen.

• Bodde här: Maj 2016, reste i arbetet
    Tack Mollgan66
    Annika_Maripuu, Front Office Manager på Hotel Palace, svarade på det här omdömetSvarade maj 25 2016

Dear Mollgan66,
    Thank you for visiting Hotel Palace and for your kind review. We are delighted that you had lovely stay with us.
    Glad to read that our room equipment offered everything you needed and was according to your expectations.
    We also appreciate your positive comments about room with skylight window, glad that you enjoyed it.
    We are very sorry to hear that the breakfast was not according to you expectations. Thank you for letting us know, but we would be very grateful if you could explain a bit what was missing, sending an email to our general manager
    gm. palace@tallinnhotels.ee This is the only way we can improve ourselves. Thank you in advance!
    We are looking forward to see you soon.
    Sunny greetings from Tallinn.
    Regards,

Omdömet skrevs maj 21 2016

Vi var i Tallinn och fira min pappas 85-årsdag 19/5. Vi fick mycket bra service av personalen i hotellet.
    Rummet och hela hotellet var bra (rent). Frukost var bra och det var mycket bra stämning i hotellet.
    Restaurang Kondrad serverar god mat fina viner. Parkeringsgarage vid hotellet är bra.
    Vi kommer igen.

• Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
    Tack 951karie
    Kri1234, Front Office Supervisor på Hotel Palace, svarade på det här omdömetSvarade maj 22 2016

Dear Keijo and Kari,

Thank you for your lovely five star review. We are glad we were able to make your father's 85'th birthday memorable. We are delighted you have pointed out the good service, good breakfast, nice atmosphere of the hotel and the convenient parking option. Thank you for also mentioning our restaurant Konrad.

We are glad you would like to return to Hotel Palace. We are looking forward to your next visit to Tallinn, you are always welcome at Hotel Palace.

Kind regards,
    Kristiina Prants

Omdömet skrevs maj 1 2016

Hotellutbudet i Tallinn är ganska stort så det finns mycket att välja bland. Jag har bott på en handfull och nu senast på Hotel Palace. Ett legendariskt hotell där statsöverhuvuden och presidenter bott. Nyrenoverat med stil och sobert uttryck. Rummen är mycket fina och trevliga. Personalen i receptionen är utomordentligt trevlig och beredvillig. Spaavdelning var tyvärr stängd vid min vistelse.

• Bodde här: Mars 2016, reste i arbetet
    Tack OlaSjosten
    Annika_Maripuu, Front Office Manager på Hotel Palace, svarade på det här omdömetSvarade maj 3 2016

Dear OlaSjosten,

Thank you for staying at Hotel Palace and for your kind feedback. We are delighted that you had wonderful stay with us.
    We are glad to read such a positive feedback, thank you for highlighting our reception team, I'm sure they will be pleased to read it.
    We are looking forward to see you soon at Hotel Palace.
    Best regards,

Omdömet skrevs april 24 2016

Vi bodde på Palace i april 2016 när vi var i Tallin för att fira både jämn födelsedag och bröllopsdag.
    Från första stunden vi kom innanför entrédörren fick vi ett fantastisk bemötande. Personalen i receptionen på Palace är underbara och vet verkligen hur man tar hand om sina gäster. De hjälpte oss med allt vi behövde och svarade på frågor.
    Vi hade bokat ett stort rum och det motsvarade våra förväntningar mer än väl.
    Passa på att utnyttja pool och relaxavdelningen.

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
    Tack NisseParlemo
    Annika_Maripuu, Front Office Manager på Hotel Palace, svarade på det här omdömetSvarade april 26 2016

Dear NisseParlemo,

Thank you for staying at Hotel Palace and for your positive review. We are delighted that you enjoyed your stay with us.
    Your feedback is great compliment to front desk team, thank you so much for mentioning reception positively.
    We are looking forward to see you soon.
    With warm regards,