Google
från 84,22 US$
från 78,60 US$
från 32,56 US$
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig park. En liten oas så nära staden. På sommaren grönt och fint. Lugnt och trivsamt att bara vandra omkring. Helt klart värt ett besök.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack steffeshovslageri
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

En vacker park och oas. Inte mitt i allt men ta ändå en promenad hit.

Rofyllande fontäner och bekväma bänkar gör detta till en bra plats för att koppla
av och varva ner efter man njutit av Tallinn. Ta med en bok eller varför inte lite matsäck

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Highcoaster
Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Om du har tid över och besöker Tallinn under sommaren så ta en promenad hit. Trevlig "stadspark" med museum och lite andra sevärdheter.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Robert L
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Mycket fint och barnvänligt. Lätt att ta spårvagnen dit från gamla stan. Lekpark, tivoli och grymt café precis där man kliver av spårvagnen.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack EmilieL337
Omdömet skrevs 15 juli 2016

Lite utanför centrum ligger Kadriorg Park. Här finns presidentens palats och också en annan slottsbyggnad där det finns ett kulturmuséeum inrymt. Parken har fontäner och vackra blomsterplanteringar.

Datum för upplevelsen: juli 2016
1  Tack LEJon148