“Fint ställe”

Bästa av Tallinn - 3-timmars privat promenadstur
Rankad som nr 1 av 321 saker att göra i Tallinn
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt fint ställe att promenera runt.
Man kan se mkt i ett par timmar.
Vi var här över påsken, och de flest restaurangerna öppnar ändå, vilket är positivt för turisterna.

Mvh,
Ärliga gäster

Tack Ann H

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt att promenera runt i Old Town. Sitta ner ta lite bubbel eller öl/vin och titta på folk. Här kan man tillbringa många timmar om man vill.

Tack robbwij
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Gamla stan i Tallinn är väl värd ett besök. Det är lagom stort för en fin rundvandring bland alla fina gamla hus. Finns gott om sevärdheter, bra restauranger och caféer, finy hantverk och intressanta butiker. Rekommenderar ett besök

Tack egonh7743
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Ett måste om man åker till Tallinn , många goda matställen och lite mysiga affären .
Mycket gamla byggnader.

Tack 264lailap
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Jättefin gammal, vacker och ofta fint renoverad bebyggelse. Dock väldigt turistinriktat med barer och restauranger...

Tack TonyE369

Resenärer som tittade på Tallinn Old Town tittade också på

Besökt Tallinn Old Town? Berätta vad du tyckte!