“Bästa maten vi ätit! ”

Kök: Europeiskt, Skandinaviskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk restaurang! Både service och kvalitet på maten är toppklass! Smakerna är väl balanserade. Vi åt förrätt o huvudrätt, vilket verkligen rekommenderas. Eftersom båda rätterna var så goda var vi tvungna att beställa efterrätt med, vilket också var en succé!

Tack Maria R

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Maten jättebra, servicen jättebra och otroligt häftig lokal. Finns bara positiva saker att säga om stället. Boka bord i god tid!

Tack Niklas J
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Jag och min kille bokade bord här för en lunch en oktoberdag - vilket var bra då det är ett populärt ställe. Vi blev otroligt bra bemötta när vi kom dit och under hela måltiden. Vi är veganer och hade möjlighet att få 3-rätters. "Roasted chickpeas with green beans" - åt vi som förrätt. Till huvudrätt tog vi en "lentil cutlets with tofu" och "pan-fried herb butternut squash". Vi avslutade måltiden med glass!

Jag skulle absolut rekommendera alla att komma hit =)

Tack Evelina L
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och lysande service till väldigt rimliga priser! Boka bord för det här stället är med rätta populärt.

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Vi äter ofta på restaurang och vi är nästan chockade av denna fantastiska restaurang. Personalen är underbara, maten fantastisk och interiören helt unik. Helt klart värt ett besök! Om ni inte bokat bord bör ni komma runt 15-tiden.

Tack Maria H

Resenärer som tittade på Rataskaevu16 tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Rataskaevu16? Berätta vad du tyckte!