“Högklassig mat!”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi hittade denna restaurang tack vare Arrivalguides.com och deras Tallinguide och det är bara och tacka för deras tips om denna grymma restaurang. Maten var supergod och gjord med stor kärlek. Vi åt anka och den smakade underbart! Otroligt fina smaker och bra kvalitet rakt igenom! Restaurangen ligger lite avsides och den var svår att hitta utan karta. Men väl värt att gå en omväg för detta var det godaste jag ätit på länge. Plus också för trevlig, snabb och serviceinriktad personal! Rekommenderas starkt!

Tack Daniel M

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Hej!
Vi fick tips från Travelguide att prova denna restaurang. Det var mycket folk när vi kom, men fick snabbt bord och trevlig personal.
Vi beställde någon ”duck fillet” och den är så fantastiskt god.
Rekommenderar starkt denna restaurang. Om man kommer med större sällskap, är det bra att boka bord i förväg.
Mvh,
Ärliga gäster

Tack Ann H
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat i mysig miljö. Provade tartar på morot till förrätt, hjort till huvudrätt och creme brule som dessert, allting supergott! Fanns även en 3-rätters meny som var mkt prisvärd. Väl värt att spendera en kväll på denna pärla!

Tack Frida H
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Centralt men ändå på en gata utanför absoluta centrum ligger den här pärlan. Via en fin innergård kommer man till mysig restaurang i tre våningar. Små portioner men överkomliga priser, så unna dig en förrätt. Åt marinerat kött, väldigt gott! Även huvudrätten på hjort var bra, medan choklad-efterrätten var snäppet sämre (men fortfarande god). Bra lång vinlista och bra service. Svårt att hitta något att klaga på - vi hade en jättetrevlig kväll och vara alla väldigt nöjda med mat och dryck -så betyget blir full pott. Tips: vi hade en barnvagn och fick hjälp att få in den via en bakdörr, är nämligen många trappor.

Tack Andreas A
Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Riktigt bra ställe med annorlunda, mysig interiör. Ambitionsnivån känns hög, både vad gäller mat och vinutbud. Ingen omfattande meny och inga jättestora portioner - passar bättre för en gourmet än en gourmand. Väl värd ett besök om du uppskattar en avskalad men ändå varm miljö och modern, nyttig mat med högklassiga råvaror.

Tack Marie H

Resenärer som tittade på Leib Resto ja Aed tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Leib Resto ja Aed? Berätta vad du tyckte!