“Inte så bra denna gång”
Omdöme om Schnitzelhaus

Schnitzelhaus
Rankad som nr 196 av 1 187 Restauranger i Tallinn
Kök: Tyskt
Omdömet skrevs 19 december 2019 från mobil enhet

Styrde som vanligt ”kosan” till Schnitzelhaus för att äta en god Schnitzel! Denna gång hade jag/vi längtat efter deras special som är panerad med pepparot! Kände inte igen personalen, kanske bytt ägare tänkte jag!
Vi serverades var sin stor Schnitzel, nästan större än tallriken, som var torr och smaklös!! Den tjocka paneringen som brukade smaka rikligt av pepparot smakade endast ingenting! Verkade som den ”körts” alldeles för länge i fritösen! Allt serverades med pommes frites (vårt val), sallad och en flaska Heinz ketchup! Det goda bröd som brukade serveras till måltiden saknades också!
Då jag förklarade att maten inte var så god som den alltid brukat vara fick jag endast en axelryckning och ett förnärmat ansiktsuttryck till svar!
Då vi är i Tallinn relativt ofta brukar vi äta på Schnitzelhaus åtminstone en gång men eftersom det finns många andra restauranger känns det som att vi väljer någon annan nästa gång!

Datum för besöket: december 2019
Tack bapar2017

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Ligger lite avsides, men värt att leta efter. Mysig miljö, god mat och bra priser. Varit här några gånger och kommer att återvända.

Datum för besöket: december 2019
Tack Zingo69
Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt ställe med rustik miljö med öppen spis. Bra service och god mat. Helt ok priser.
Jag kommer att återkomma dit!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Discover657601
Omdömet skrevs 6 januari 2019

En trevlig och charmig lokal i tysk anda. God mat (schnitzel såklart ) och bra service. Gick snabbt att få maten

Datum för besöket: december 2018
1  Tack IngridJ181
Omdömet skrevs 25 december 2018 från mobil enhet

En av de bättre schnitzlar jag ätit. Det riktigt smälte i munnen. Tog en med cornflakes på och rekommenderar denna!

Datum för besöket: december 2018
Tack annlouisek1

Resenärer som tittade på Schnitzelhaus tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Schnitzelhaus? Berätta vad du tyckte!