“Varm öl”

Clayhills Gastropub
Rankad som nr 102 av 1 123 Restauranger i Tallinn
Kök: Europeiskt, Brittiskt, Gastropub
Bra för: Barhäng, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Började vår Tallinnresa med ett "ölstopp" tyvärr serverades ölen varm. Vädret kallt vilket jag även önskade att ölen var.

Tack Wesby68

Omdömet skrevs 9 mars 2018

En trevlig och ombonad miljö, men den pumparisotto jag åt var inte speciellt intressant. Det fanns dock gott om god öl att dricka, och kanske valde jag fel rätt på matsedeln. Publiken tycktes mest bestå av turister, och priserna var nog något högre än kvaliten, men det är inget dumt ställe att koppla av på.

Tack kartul
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

När vi kom dit sent på kvällen var det ganska fullt, vi fick sitta uppe. och det tog tid att få maten men maten var god. Kyparen gick inte upp så ofta men han var trevlig och kunde sitt.

Tack EdvinRahm
Omdömet skrevs 16 november 2017

Gastro pub mitt i turistdistriktet, men håller måttet bra vad gäller mat, service och miljön, samt prisvärt

Tack janegust
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Bra och fräsch pubmat i mysig miljö. Vi åt sen lunch och allt var väldigt trevligt. Många öl både på fat och flaska

Tack Peter B

Resenärer som tittade på Clayhills Gastropub tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Clayhills Gastropub? Berätta vad du tyckte!