“Bra mat, miljö och service”
Omdöme om Clayhills Gastropub

Clayhills Gastropub
Rankad som nr 98 av 1 129 Restauranger i Tallinn
Kök: Europeiskt, Brittiskt, Gastropub
Bra för: Affärsmöten, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 16 november 2017

Gastro pub mitt i turistdistriktet, men håller måttet bra vad gäller mat, service och miljön, samt prisvärt

Tack janegust

Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Bra och fräsch pubmat i mysig miljö. Vi åt sen lunch och allt var väldigt trevligt. Många öl både på fat och flaska

Tack Peter B
Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

En trevlig liten restaurang med mysig o avslappnad stämning. Alls i sällskapet var nöjda med maten, det var gott! Lite små portioner. Trevlig personal!

Tack Swedmum
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Vi stannade här och åt lunch. Väldigt mysig restaurang som hade en bra meny både av dryck och mat. Dock blev vi besvikna när vi fick maten då den inte uppfyllde våra förväntningar och var dåligt kryddad.

Tack Elle S
Omdömet skrevs 13 december 2016

Trevlig stämning och vänlig personal. Maten är av god PUB-karaktär. Mycket öl att välja på. Dessvärre fanns det ingen fish and chips denna gång.

Tack Rune C

Resenärer som tittade på Clayhills Gastropub tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Clayhills Gastropub? Berätta vad du tyckte!