“Pannkakslunch”

Rankad som nr 5 av 38 Smått och gott i Tallinn
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Goda och stora pannkakor. Vi delade två på en för att den var så stor. Däremot tror jag att alla estländare generellt är lite sura eller bara dålig på engelska.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 353sofiam
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 089)

Omdömet skrevs 15 maj 2017

Många gillar pannkakor med olika sorters pålägg, vilket visade sig när jag besökte restaurangen en vinterdag !

Datum för besöket: november 2016
Tack Erling G
Omdömet skrevs 11 december 2016 från mobil enhet

Här kan du få både matiga pannkakor med god fyllning eller dessertpannkakor med sötare fyllning.
Oavsett vilken du väljer, beställ endast en pannkaka då de är väldigt mäktiga.
Verkligen prisvärt och snabb service.
Är du efter ett "finare" ställe är detta inget ställe för dig då både lokal och inredning är spartansk. Det är också det som är charmen.
Kan ta tid att få sittplats då det verkar vara en väldigt populär restaurang.

Datum för besöket: december 2016
Tack Thoomuch
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt stora och goda pannkakor med stort urval av fyllning, som varmrätt eller som dessert. Väldigt prisvärt och värt ett besök

Datum för besöket: augusti 2016
Tack parwik77
Omdömet skrevs 15 juli 2016

Pannkaks fik med både efterrätts och matpannkakor. Perfekt för hela familjen men pannkakorna är så stora att man måste bölja mellan mat eller dessert.

Datum för besöket: juli 2016
Tack LarsH2

Resenärer som tittade på Kompressor tittade också på

Tallinn, Harju County

Besökt Kompressor? Berätta vad du tyckte!