“Fin plats”

Kök: Europeiskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 februari 2020

God och förmånlig mat,bra betjäning.All mat var god och drickorna var helt bra.Vi besöker stället varje gång vi är till Tallin.

Datum för besöket: juli 2019
Tack N1978COthomasw

Omdömet skrevs 3 februari 2020

S:t Patricks restauranger finns på flera ställen i och omkring Tallinn.
Denna restaurang ligger på den av turister berömda gatan "Pikk" (Långgatan" och har en intressant interiör och mycket bra mat !

Datum för besöket: februari 2020
Tack Erling G
St_Patricks_Estonia, Team på St. Patrick's, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Tack!

Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Det här stället gör oss aldrig besvikna. Trevliga servitörer, god mat, mysigt ställe. Ett obligatoriskt stopp för oss när vi är i Tallinn.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack teresb2019
St_Patricks_Estonia, Team på St. Patrick's, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Tack! :)

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Trevliga rum i en historisk byggnad. Mycket prisvärd meny, t ex dagens lunch för 3,80 euro och stor öl 3,70.

Datum för besöket: december 2017
Tack Tommy K
Omdömet skrevs 11 juni 2016

När man stegar in från gatan "Suur Karja" genom den gamla bågformade ingången, känner man det finns en gammal kultur innanför dörren och det har irländarna tagit fasta på ! Det finns fyra St. Patric`s pubar i Tallinn, utspridda i fyra väderstreck och denna är den södra puben ! Atmosfären med det irländska skyddshelgonet St. Patric i stora bilder på väggarna gör att man känner sig "irländsk" ! Trevlig personal !

Datum för besöket: juni 2016
Tack Erling G

Resenärer som tittade på St. Patrick's tittade också på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Besökt St. Patrick's? Berätta vad du tyckte!