“Gästvänligt ställe ”

Kök: Europeiskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Det här stället gör oss aldrig besvikna. Trevliga servitörer, god mat, mysigt ställe. Ett obligatoriskt stopp för oss när vi är i Tallinn.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack teresb2019
St_Patricks_Estonia, Team på St. Patrick's, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Tack! :)

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Trevliga rum i en historisk byggnad. Mycket prisvärd meny, t ex dagens lunch för 3,80 euro och stor öl 3,70.

Datum för besöket: december 2017
Tack Tommy K
Omdömet skrevs 11 juni 2016

När man stegar in från gatan "Suur Karja" genom den gamla bågformade ingången, känner man det finns en gammal kultur innanför dörren och det har irländarna tagit fasta på ! Det finns fyra St. Patric`s pubar i Tallinn, utspridda i fyra väderstreck och denna är den södra puben ! Atmosfären med det irländska skyddshelgonet St. Patric i stora bilder på väggarna gör att man känner sig "irländsk" ! Trevlig personal !

Datum för besöket: juni 2016
Tack Erling G
Omdömet skrevs 24 februari 2016

Ett kanon ställe om man bara vill gå in och sätta sig och ta en god öl. bra priser och trevlig personal. kanon service

Datum för besöket: februari 2016
Tack Zivago70
Omdömet skrevs 10 februari 2014

Trevlig restaurang med mycket bra priser och lugn atmosfär. En tre rätters för 12 Euro eller olika kötträtter från 4 Euro och uppåt. Dessutom smakar maten superbt,,, Man beställer maten framme vid disken men blir sedan upp passad vid bordet.

Datum för besöket: februari 2014
    • Atmosfär
Tack Anke_Andersson

Resenärer som tittade på St. Patrick's tittade också på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Besökt St. Patrick's? Berätta vad du tyckte!