Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Det finns utanför hotellet hundratals parkeringsplatser ! Mitt emot hotellet ligger Rakveres mest populära cafè ! Hotellet har en angenäm restaurang med akvarium efter hela ena långsidan. Bra behandlingar också (har prövat ) ! ETT MYCKET REKOMMENDERAT SPA HOTELL

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Erling G
Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Av alla SPA-anläggningar jag besökt, är AQVA i Rakvere hittills det allra mysigaste ! Bra hotellrum -behandlingar-mat och trevliga och ombonade lokaler ! Från busstationen i Rakvere är det drygt 5 minuters gångväg och det finns skyltar att följa ! Mittemot AQVA ligger landskapets bästa konditori -tvärsöver bilparkeringen ! Shoppingdistriktet ligger på bara några minuters gångväg från SPA-hotellet ! Rätt placerat SPA-hotell med utsökt service och trivsel ! Kan rekommenderas i högsta grad !

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Erling G
Omdömet skrevs 8 oktober 2015

Trevligt hotell med hög standard och avslappnad stämning. Passar bra till tjänsteresan men funkar också till minisemester . Rummen är moderna och fräscha och servicen är helt ok. Badlandet är perfekt för barnfamiljer och den separata simbassängen lämpar sig väl för att simma bort stressen efter jobbet. Restaurangen är lite trist men flera bra restauranger finns inom 10 min promenad. Frukostbuffén är dock riktigt bra.

Rumstips: Spelar ingen större roll
Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Martinp3172015
Omdömet skrevs 17 mars 2015

Bra hotell med ett komplett vattenland i huset. Perfekt för familjen och avkoppling efter arbetsdagen. Två bra restauranger men om de inte faller i smaken finns det flera i närområdet. Trevliga enkla rum. Inget större utbud på TV men internet fungerar hyfsat bra.

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack hakjar
Omdömet skrevs 6 april 2013 från mobil enhet

Tycker att. detta hotell har ett mycket bra läge mitt i Rakvere centrum med promenadavstånf till det mesta.

Spa avdelningen verkligen intressant och barn är säkert överrförtjusta över allt som finns att göra.
För Dug som önskar koppla av från barnnoice så är sett fel ställe, för min del var jag även störd av all musik som spelas i alls utrymme.
All personal väldigt vänliga och serviceminded.

Frukost är bra och baren besökt på kvällen
Är också mycket bra.

Rakvere -Borgen bör Du besöka när Du är i denna. Stad.

Datum för vistelsen: april 2013
Tack Jangen