“Middag”
Omdöme om Hea Maa restaurant

Hea Maa restaurant
Rankad som nr 3 av 129 Restauranger i Parnu
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Fint ställe, god mat och trevlig service. Ett enda minus-väldigt små portioner. Meningen är säkert att man skall äta både förrätt och varmrätt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack AnnochDennis

Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Mysig restaurang inne i stan.
Väldigt trevlig personal och mycket god mat. Bra och roliga smaksättningar och vackra presentationer.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Pesahla71
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Den bästa maten med fantastisk uppläggning. Trevlig service. Bra priser också. Tack för en fin kväll.

Datum för besöket: juli 2019
Tack limpan65
Omdömet skrevs 11 augusti 2018

Hea Maa ligger med två adresser, både på Nikolai 3 och på Uus 4 (Uus = Nygatan ) Restaurangen är känd för sin fina mat och vackra matupplägg och har många restauranggäster !

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Erling G
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi käkade 2 vuxna och 4 barn, barnen tog stekt potatis med köttbullar från barn menyn, fint och lyxig uppläggning på tallriken och barnen älskade det. Vi vuxna åt förrätt och varmrätt och vi avslutade med efterrätt till alla. Allt smakade utsökt och vi rekommenderar verkligen detta mysiga och trevliga restaurang.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack 785andersa
Hea M, Owner på Hea Maa restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2018

Thank you for your nice words. We are happy to hear that you and your children had a nice time in our restaurant!

Best regards,

Hea Maa

Resenärer som tittade på Hea Maa restaurant tittade också på

Besökt Hea Maa restaurant? Berätta vad du tyckte!