“Bästa betyg”
Omdöme om Hea Maa restaurant

Hea Maa restaurant
Rankad som nr 3 av 129 Restauranger i Parnu
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Den bästa maten med fantastisk uppläggning. Trevlig service. Bra priser också. Tack för en fin kväll.

Datum för besöket: juli 2019
Tack limpan65

Omdömet skrevs 11 augusti 2018

Hea Maa ligger med två adresser, både på Nikolai 3 och på Uus 4 (Uus = Nygatan ) Restaurangen är känd för sin fina mat och vackra matupplägg och har många restauranggäster !

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Erling G
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi käkade 2 vuxna och 4 barn, barnen tog stekt potatis med köttbullar från barn menyn, fint och lyxig uppläggning på tallriken och barnen älskade det. Vi vuxna åt förrätt och varmrätt och vi avslutade med efterrätt till alla. Allt smakade utsökt och vi rekommenderar verkligen detta mysiga och trevliga restaurang.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack 785andersa
Hea M, Owner på Hea Maa restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2018

Thank you for your nice words. We are happy to hear that you and your children had a nice time in our restaurant!

Best regards,

Hea Maa

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Fint litet ställe som både har sittplatser inomhus och utomhus. Bra mat till bra pris. Servicen kunde vara jämnare då matsalen under vissa perioder endast bemannades av en och ibland två synliga servitriser. Lite senare under kvällen dök två till upp och service nivån blev genast bättre och jag kunde även se några leenden också. Ska. I äta här så prova cheesecake. Smarrigt värre även om fyllningen var något grov och korning för min del. Kakans botten var däremot riktigt bra och spännande i konsistens och smak. Tyvärr var mitt lamm lite segt och serverade ljummen. Men i regel får man bra mat här till skillnad från allt annat här i Pärnu som nästan enbart kommer från en pizza ugn eller fritös.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Bang E
Hea M, Owner på Hea Maa restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2017

Thank you for your feedback! We hope to see you again soon!

Best regards,
Hea Maa

Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Det är mycket hög klass på mat och servering. Tyvärr tog det lite väl lång tid innan maten serverades men det var å andra sidan fullsatt i utomhus-delen och en del folk inomhus.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Jan S

Resenärer som tittade på Hea Maa restaurant tittade också på

Besökt Hea Maa restaurant? Berätta vad du tyckte!