Ammende Villa(Parnu)
Hotel Hansalinn(Parnu)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 81 US$/natt.

Freven Villa(Parnu)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Har just avslutat en veckas familjesemester på Viiking Tervis spahotel i Pärnu, Estland. Kan rekommendera detta om vädret är bra, då staden är mycket trevlig och mångsidig med fantastiska parker och stränder.

Hotellrummet på Viiking Tervis var rätt enkelt men rymligt och städat.Badrummet var mycket anspråkslöst pga plastmatta och plastgardin, men om man badar på hotellets spa avdelning är detta kanske inte så viktigt.

Buffe maten var vällagad men hade endast få rätter och väldigt enkla sallader. I frukosten saknade vi även ordentlig yoghurt samt nyttigare alternativ till den. Det fanns endast surmjölk och en gammal mysli samt chokladflingor mm.

Även belysningen på hotellet borde ses över. Med små medel kunde både hotellet och spa avdelningen bli ljusare och fräschare. Främst spa avdelningen var mycket mörk och något unken i belysningen. Även matsalen kändes mer som skolmatsal än hotell.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Tua S
Omdömet skrevs 5 maj 2016

Fina rum och många behandlingar som ingår i priset ( när jag var där) finns oxå tillgång till xtra behandlingar väldigt nära hotellet . Husmanskost som var ok , det fanns alltid soppa samt olika grönsaker till kött eller fisk .

• Bodde här: november 2015, reste med familjen
Tack Anneli L
Omdömet skrevs 3 augusti 2015

Tillbringade 2 nätter på Viiking och det var med blandade känslor som jag lämnade hotellet. Inträde till badet ingår för hotellgäster mellan kl.12-17 och anläggningen är riktigt bra med ca 5 varma jacuzzis och lika många olika saunavarianter. . Massageduschar och virvelströmmar i den väl uppvärmda bassängen gjorde att besöket verkligen uppskattades av alla i familjen i åldrarna 10 till 87. Vi köpte olika spatjänster som massage och andra behandlingar på skönhetssalongen och det var ojämn kvalitet på tjänsterna och servicen var mindre bra med ett trist bemötande och ett behov av charmkurs för större delen av hotellets personal. Frukosten är bra, men lokalen urtrist..... Bra läge på hotellet med gångavstånd till strand och centrum. Pris ok.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Britt-marie S
Omdömet skrevs 17 september 2014

Ett stort hotell, med både spabehandlingar och pool. Rummen var jättebra, där fanns bl.a. balkong, kylskåp och AC. Hotellet ligger med 10 minuters gångavstånd till centrum och 15-20 minuters gångavstånd till stranden. Parkering och wifi var gratis, det fanns många spabehandlingar och även en salong, behandlingarna var både bra och billiga. Frukostmatsalen var inte den roligaste men frukostbuffen var bra.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack Camilla M
Omdömet skrevs 2 september 2014

Ett prisvärt stort hotel som ger känslan av ett sjukhus. Stora rum som hade det mesta. God frukost i en ganska tråkig matsal. Servicen i receptionen var lite varierande beroende på vem som stod där. Billiga SPA behandlingar. Promenadavstånd till centrum och en lång härlig sandstrand. Parkering finns bakom hotellet.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack familjenM