“Medelmåttig mat”

Kök: Café
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Hade höga förväntningar efter att läst recensioner av stället. Blev dock lite besviken. Maten var medelmåttig och personalen trevlig, men smått oinspirerad denna fredagskväll. Även bakelserna som såg himmelska ut smakade medelmåttig.

Datum för besöket: februari 2020
Tack U8KOdanielg

Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Åt middag och senare även eftermiddagsfika här och är så nöjda! Tog en silltallrik som vi delade på som förrätt. Vodkan till var iskall! Toppen. Huvudrätten OK, lite smaklös kanske. Fikabrödet var supergott liksom kaffet. Personalen som höll mkt bra klass och inredningen var trendig och trevlig

Datum för besöket: november 2019
Tack EevvaaVv
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Ett fantastiskt ställe. Underbar sallad, gott kaffe, vacker miljö, fin service. Rekommenderas. Vi kommer igen

Datum för besöket: augusti 2019
Tack AnnochDennis
Omdömet skrevs 10 oktober 2018 från mobil enhet

En upplevelse att komma in i denna hemtrevliga restaurang. En riktig skön retrokänsla. Varmt ombonat. En mycket god förrätt med blandat innehåll. Inte för många varmrätter att välja på. Dock var pepparbiffen lite för intetsägande. Gott vin och underbara desserter. Personalen trevlig och tillmötesgående

Datum för besöket: oktober 2018
Tack connysBor_s
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Den bästa restaurangupplevelsen, retroinredningen tilltalade oss second hand-nördar. Och maten! Wow!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack yvonneg304

Resenärer som tittade på Kohvik Supelsaksad tittade också på

Parnu, Parnu County

Besökt Kohvik Supelsaksad? Berätta vad du tyckte!