“Härliga maträtter !”

Lime Lounge
Rankad som nr 2 av 138 Restauranger i Parnu
Kök: Europeiskt, Franskt, Bar, Vinbar
Omdömet skrevs 10 augusti 2018

Lime Lounge har utöver matsal inomhus även en stor uteservering ! Maten är omtyckt av matgästerna och här finns alltid matgäster och under somrarna har restaurangen pyntat med blommor på sin uteservering !

Tack 46erling46

Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt goda musslor, killen hade lite svårt att hitta något robustare på menyn men det var riktigt gott. Lite obekvämt att sitta på de mjuka sofforna inomhus.

Tack Johanna S
Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Vi besökte Lime Lounge för lunch eftersom vi hade läst så mycket positivt om maten på tripadvisor. Maten var väldigt god och servicen bra. Tyvärr hann vi inte smaka på cheesecaken, de ska vi göra nästa gång! Blev förvånad över hur litet stället var.

Tack Linda T
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Nyfiken på den omskrivna cheesecake - desserten bestämde jag mig för att testa konceptet, och jag blev inte besviken. Är en blandning av kaka och mousse men tillsammans var det fantastiskt gott,serverades med blåbär,hallon och vinbär. Testa detta om Ni passerar Pärnu!

Tack lottassyrra
Omdömet skrevs 14 juli 2015 från mobil enhet

Toppen ställe med mycket god mat till bra priser. Trevlig service! Det kan rekommenderas varmt!

De tar inga reservationer på sommaren, men det fanns gott om plats.

Det enda som drar ner betyget något var de svampiga sofforna som sannolikt hänger ihop med att det är en "lounge". De är säker sköna att ta en drink i, mindre bra att äta middag i. Försök därför att få plats utomhus om vädret tillåter och plats finns.

Tack Marcus K

Resenärer som tittade på Lime Lounge tittade också på

Parnu, Parnu County

Besökt Lime Lounge? Berätta vad du tyckte!