“Mysigt ställe”
Omdöme om Zemaiciu Asotis

Zemaiciu Asotis
Rankad som nr 38 av 974 Restauranger i Vilnius

Mysigt litet ställe som fixade god mat. Tog väldigt lång tid att få maten men den var fruktansvärd god

Tack HK102

Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Zeppelinarna var slut. Vi tog friterat bröd med ost. Var supergott. Vi tog sedan potatispannkaka med kött. Mycket goda och enorma portioner. Det tod lite tid att få maten men den är tillagad från grunden.

Tack Magnus L
Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Besök denna restaurang för att pröva på den genuina maten från landet. Den var värd sin promenad från turistfällorna nere i city. Vi åt anka med små kroppkakor (utan fyllning), äppelklyftor, svamp och körsbärssås. Till detta drack vi ett gott mörkt öl.

Tack JFuran
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Detta underbara ställe !Medan du väntar på den goda kärleksfullt tillagade maten enligt alla konstens regler vad gäller det litauiska köket,kan du njuta av hundratals krukor som
uppenbarar sig både i taket och vitrinskåp.Personalen är så rara och tänder ljusen på bordet så fort du intar det.Gå gärna hit lite tidigare så du har gott om tid att njuta av denna goda maten,och ölen Och en sak lovar jag...du blir garanterat mätt iallafall om du beställer fatet m olika potatisrätter och halvmeterkorven så gott!!! ser redan framemot nästa besök.....

Tack Y6753IWgabrielab
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med lite kvarterskrogskänsla utan att för den skull kännas simpel. Trevlig atmosfär som kändes genuin, trevlig personal och god mat. Kul med en restaurang som besöks av lokalbefolkningen. Vi var två vuxna och två grabbar i övre tonåren som åt bra mat (ankbröst) med 1 flaska rött & 4 cola + efterrätter för ca 800 kr. Värt att gå en bit ifrån turiststråket.

Tack SusanneK1471

Resenärer som tittade på Zemaiciu Asotis tittade också på

Vilnius, Vilnius County

Besökt Zemaiciu Asotis? Berätta vad du tyckte!