“Trevligt genuint lokalt ställe”
Omdöme om Busi Trecias

Busi Trecias
Rankad som nr 30 av 975 Restauranger i Vilnius
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 maj 2018

Det här är en mysig lokal med ett bryggeri i källaren.
Deras egna öl är bra.
Maten var väldigt god! Lammgrytan och 3 olika kyckling var magiskt gott.
Finns även grisöra för den modige att testa!
Och personalen mycket vänliga och serviceminded.
Samt att priset var bra. Hit kommer jag igen nästa gång jag är i Vilnius!

Tack Patrick S

Omdömet skrevs 21 september 2017

Sökte mat och ölställe. Mindre än tre minuter från hotellet låg denna restaurang. Enkel och rustik inredning. God mat och mycket bra egenbryggd öl. Trevlig personal som verkligen tog sig an oss. Diskuterade trevligt och kunde verkligen rekommendera när vi kom in på och talade om likörer. Presterade det lokala genom smakprov. Allt tack för dessa tre kvällar i denna lokal.

Tack sprintare
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Maten är okej och atmosfären är trevlig. Men de har svårt att synka maten för sällskapet. Den ena ska inte hinna äta upp innan den andra har fått sin mat..

Tack Christopher W
Omdömet skrevs 22 maj 2017 från mobil enhet

Restaurang/pub väl värt ett besök. Trevlig personal men inte speciellt bra service. Min frus mat kom in först och hon hann äta upp innan min mat kom. Och då beställde hon en enkel sallad med grillad kyckling till. Borde varit lätt att få ut samtidigt med min mat.
Men... väl värt ett besök ändå...

Tack Lasse A
Omdömet skrevs 12 april 2017

Den här trevliga lokala puben, med bryggeri i källaren, är väl värd ett besök!
Här hittar du lokal mat gott och till rätt pris!

Tack Björn P

Resenärer som tittade på Busi Trecias tittade också på

Vilnius, Vilnius County

Besökt Busi Trecias? Berätta vad du tyckte!