Omdömet skrevs 28 juli 2018

Ett litet och mycket trevligt hotell i utkanten till gamla staden, ca 50 meter från porten. Hotellet är mycket välstädat och stilfullt inrett med fint utnyttjat av de olika nivåerna och väggarna i hotellet. Personalen i receptionen var mycket serviceinriktade. Enda plumpen var att kökspersonalen inte var tillräckligt uppmärksamma på att fylla på bröd, ost och juicen på frukostbuffén, fick säga till om det i receptionen som ordnade det omgående.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Peter O
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Ett riktigt bra val i utkanten av gamla stan. Riktigt bra läge, flygbussen (88) stannade precis utanför dörren och tog 15 min. Gångavstånd till allt vad en som turist behöver för en weekend. Fräscht, rent hotell med bra wifi och trevlig personal. Frukosten lämnar dock något att önska.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Tobias K
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Jag fick möjlighet att utforska detta hotell och jag anser att hotellet är hemtrevligt och mysigt ! Personalen var glada åt mitt besök och berättade mera om hotellets bakgrund - positivt ! Hotellet ligger vid en öppen plats och är lätt att finna !

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 46erling46
Justinas V, Deputy General Manager på Art Hotel Moon Garden, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Dear 46erling46,

Thank you so much for your recent stay with us and for taking time to write this review. We are very happy to know, that you liked the property, staff and our central location.

Please do stay with us again when visiting Vilnius next time!

Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell, läget vid Gryningsporten bästa tänkbara för tillgång till den historiska delen av staden. Buss 88 från flygplatsen stannade precis utanför och restid endast 15 min. Så fint inredda rum, lite art nouveau, sköna sängar med järngavlar. Mycket bra frukost i vacker miljö.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Det här är ett bra, rent och fräscht hotell. Det ligger nära The Gate of Dawn, som är en bra start för att promenera i Gamla stan. Vårt rum var lite litet men badrummet var stort!
Frukosten som serverades var varierad, internationellt och litauiskt. Något för envar.
Kaffet var en sorglig historia, Nescaféautomat med mycket svagt och ljummet kaffe.
Annars toppen!
Urbra wi-fi!!