Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Vi stannade 3 nätter i Vilnius. Hotellet ligger nära stan och nära en stor affär. Gångavstånd till bussen som tar dig till flygplatsen. Frukosten var väldigt bra och rummet var oväntat stort, väldigt fräscht och välstädat. Rekommenderas

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack MARIANA G
rinno, Director of Sales på Hotel Rinno, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Tack så mycket.:)

Omdömet skrevs 25 april 2017

DeLuxe-rummet (nr 6) var ett väldigt stort rum. Vi hade bokat twin, så rummet bestod av två separata sängar, sängbord, öronlappsfåtölj, skrivbord, TV o rymlig garderob samt hylla för resväska. Det fanns minibar, vattenkokare samt några olika sorters te och pulverkaffe. Två stora fönster mot innergården. Heltäckningsmatta. Badrummet med fönster var gigantiskt, stort hörnbadkar, toalett, bide, handfat & handdukstork. Gratis schampoo, tvål, duschtvål, badsalt samt body lotion. Badrock att låna.
Rummet var väldigt tyst, sängarna sköna om aningen hårda. Hela hotellet väl städat.
Personal tillmötesgående & svarade på frågor vid behov. Bra wifi!

Frukosten bestod av en buffé av kalla & varma drycker, bröd, kallskuret, ostar samt youghurt, sylt, frukt o bakverk. Det serveras på beställning varma alternativ, såsom omelett med valfria tillbehör, stekta ägg, korvar eller pannkakor med fyllning efter eget val. Frukostvärdinnan Zita fixade de varma rätterna med bravur, härlig service!

Läget på hotellet passade oss prima. Nära till flyget (5km), tågstationen, stora busstationen, saluhallen, samt gamla stans utbud av kultur & restauranger (5-10 promenad bort). Om man vill äta riktigt nära, finns bra restauranger på några minuters avstånd. Shoppingcentrum Akropolis nås, med buss 53 som går utanför hotellet och ända fram, på ca 15 minuter. Bussbiljetten kostade 1€.
Rekommenderar detta hotell, pga läget & service.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Heidi M
RutaDobro, Director of Sales på Hotel Rinno, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2017

Tack så mycket. Välkommen tillbaka! :)

Omdömet skrevs 17 oktober 2016

Bra hotell, stort rum, wifi (som är snabbt) ingår, sängen är helt ok och vårt rum var tyst, trots att vi sov med öppet fönster och bodde mot gatan. Personalen är riktigt trevlig och var hjälpsam med alla våra frågor.
Att gå ner till gamla stan och ta del av restauranger och alla kaffeställen tar mellan fem till tio minuter, bra läge och mycket prisvärt.
En bra frukost & rent och snyggt, detta hotell återvänder vi gärna till och rekommenderar varmt till andra.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Spinning-Janne
RutaDobro, Director of Sales på Hotel Rinno, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2016

Tack så mycket

Omdömet skrevs 17 maj 2016

Centralt beläget hotell, bra sängar, fint morgonmål med trevlig personal. Inredningen lite gammaldags, men välstädat och prydligt. Stort badrum med dusch. Fridfull omgivning. Glutenfri diet fungerade bra vid det rikliga morgonmålet.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Sixten2015
Omdömet skrevs 26 april 2016 från mobil enhet

Ok hotell, snabb wi-fi vilket var bra då jag jobbade på rummet. Trevlig personal. Rummen känns gammaldags, men rent. Frukosten var jättegod med mycket urval. Omeletten gjordes på beställningen. Området känns inte särskild roligt, finns säkert finare områden i Vilnius. Överlag helt ok för priset.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Bekke S