Orbitz.com
StayForLong
Trip.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Bra mellanklasshotell. Närheten till centrum utmärkt. Personalen i receptionen var antingen väldigt hjälpsamma eller rent av bedrövliga. Bodde i dubbelrum med sköna sängar och ok badrum. Frukosten var ok, men inte mer
Anders

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Anders S
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Mycket bra 4 stjärnigt hotell med renoverade rum och fräscha badrum.
Helt ok frukost och en trevlig bar.
På 7 minuter går man till torget i gamla stan. Bussar går 50 m från hotellet och saluhallen är bara 5 minuter bort.
Mycket prisvärt, rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Jan B
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket bra läge nära både gamla stan och busstationen. Även gångavstånd till shoppinggatan. Glöm dock inte marknaden som ligger bara nåt kvarter bort, mot busstationen. Mysiga rum med jättesköna sängar. Ett minus att rummet inte hade förvaringsfack, men ett plus att det hade fungerande kyl. Hörde varken grannar eller ljud utifrån. Fräscht badrum med badkar. bra frukostbuffé med jättegott bröd och mycket färsk frukt.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack cadja
Omdömet skrevs 29 september 2016

Bra läge o service.Jobbigt med korten som slogs ut hela tiden. Vi sov underbart i sköna sängar. Frukosten skulle bli bättre om inte både de kokta o stekta äggen var närmast gröna. mycket god öl serverades. Bra läge nära gamla staden ,saluhall och bra restauranger.

Datum för vistelsen: september 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Wizz Tours
Tack gunillas660
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Det bästa med hotellet är läget, ett
lagom gångavstånd från gamla stan. Rummet var rymligt och badrummet fräsch. I övrigt gav hela hotellet lite gammal öststatskänsla. Detta gällde i första hand matsalen som inte var särskild trivsam. Frukosten var inte heller särskilt bra. Plus dock för personalen som var trevlig och hjälpsam.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack jana918