Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Jag vet inget om hotellet i övrigt, förutom att det är en väldigt trist lobby men Skybaren är ljuvlig.

Utsikten över Vilnius gamla stad är hänförande. Inredningen är ungefär som det brukar se ut på dylika ställen men...

Vi kom dit efter en härlig balettföreställning på andra sidan floden och ville ha supé. Detta ställe är som gjort för det!
Vi beställde tre olika rätter som alla var vällagade och smakade ljuvligt. Därutöver var servicen snabb och trivsam. Priserna var också överkomliga. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack ceciliamagnusson
JelizavetaL4, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018

Dear Cecilia M,

Thank you for taking the time to share such a positive and kind review with us and other travelers.

It is our pleasure to know that you enjoyed the lobby bar, the Sky Bar and the staff provided services.

We are looking very much forward to the opportunity to host you again at Radisson Blu Hotel Lietuva when you next travel to Vilnius.

Sincerely,

Jelizaveta Ždanovič
Guest Relations Representative

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Kom väldigt sent till hotellet efter ett kundbesök i Kaunas. Hotellet kändes riktigt bra som dom flesta Radisson hotell jag varit på. Fick ett rum efter mitt önskemål att få komma högt upp med riktigt fin utsikt, gick därefter upp till skybar och där jag beställde in en liten matbit med dryck som smakade riktigt bra. Kommer jag tillbaka till Vilnius så ska jag bo på samma hotell. Hade dock velat se mer av Vilnius än vad jag hann med.

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 662j_rgenw
Jelizaveta L, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Dear Jörgen W
Thank you very much for your nice feedback following your recent stay at the Radisson Blu Hotel Lietuva! We are glad you enjoyed your stay with us. Please come back for longer stay next time!
We are very much looking forward to welcoming you again.

Omdömet skrevs 16 juli 2018

Försöker alltid bo på detta hotell när jag är i Vilnius. Hotellet har en bra placering och det är relativt enkelt att ta sig runt stan via taxi. Gamla stan ligger på promenadavstånd. Fina och rena rum med en mycket hög säng och kuddkomfort. Bra frukost med stora valmöjligheter. Enda problemet att det kan ta lite tid innan du får en hiss vid frukost.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack CennethU
Jelizaveta L, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2018

Dear Cenneth U,

Thank you for taking the time to write such a lovely review.

It is a joy to read that you left satisfied with all areas of the hotel (with your room, cleanliness, breakfast, and location has exceeded your expectations).

We hope to see you again when your travels bring you back to Vilnius!

Best Wishes,

Jelizaveta Ždanovič
Guest Relations Representative

Omdömet skrevs 14 juli 2018

Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu

Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Prisvärt hotell. Servicen superb. Frukosten riklig. Standardrummen ganska små. Låt er dock inte luras av hotellets adress. På deras hemsida står det Konstitucijos pr. 20. Det har de förmodligen skrivit för att det låter bättre och att gatan är större. Om man som bilist på gps har matat in den angivna adressen, så hamnar man helt fel. Man ser visserligen hotellet, men kommer långt bakom det. Det blir ett omfattande detektivarbete att genom smågatorna hitta rätt. Från vårt hotellrumsfönster såg vi taxi släppa av folk, som hade angivit den av hotellet angivna adressen. De fick gå en bra bit i onödan med sitt bagage. Ange i stället Upes gatve (numret kan jag inte, men ni ser hotellet när ni närmar er), så kommer ni till huvudingången med reception och garage. Tråkigt att hotellet i detta avseende inte utgår ifrån gästernas behov och bekvämlighet.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack AnnaTj20
Kestutis K, General Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2017

Dear AnnaTj20,

thank you for your comment posted on the TripAdvisor.
I like to read you enjoyed our product and service. Please accept my apology for any inconvenience caused by hotel extension works. You are right, access to the hotel is recommended from Upes street.
Looking forward to welcoming you again soon.

Kestutis Kazlauskas
general manager