Omdömet skrevs 8 oktober 2016 från mobil enhet

Kanonläge mitt i gamla stan, mycket sköna sängar, rena välstädade och fina rum, bra service, riktigt bra frukost nere i källarvalven, personalen hjälpsam och ett fint spa med bubbel och en liten pool. Hotellet uppfyller allt!!

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack sten w
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Ett bra hotell med god och romantisk standard. Bra materiell nivå och rent och snyggt med ett inte helt oävet spa. Rummen stora och vilsamma med finfint badrum med gyllene kranar. Maten och drickat är helt ok men språkförbistringen är för hög för att vara femstjärnigt hotell. Det ligger bra och du kommer snabbt ut i centrum, det gamla såväl som det nya. En särskild upplevelser är alla kyrkor runt om som är intressanta att bevista. Lite dyrare än jag trodde men på det stora hela förnämligt!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Ulf E
Mantas V, Front Office Manager på Narutis Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2016

Kära granskare,

Tack så mycket för din utmärkt översyn och bor hos oss nyligen. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart.

Vänliga hälsningar,
Arturas Katilius
Front Office Manger

Omdömet skrevs 9 juni 2016

Mycket fina och relativt stora rum. Vi hade rum superior vilket innehöll ett bord med två stolar förutom arbetsplats. Internet fungerade utan problem och städningen exemplariskt skött. Frukost hade allt man behöver och även mousserande vin.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Jolidata
Mantas V, Director of Sales på Narutis Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2016

Kära Jolidata, tack för era kommentarer och det är kul att höra att du gillade vistelsen. Vi hoppas att välkomna dig igen i framtiden

Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Härligt hotell centralt i gamla stan. Stora trevliga rum. Goda sängar. Lobbyn ljus och vänlig. Personalen vänliga och tillmötesgående. Vårt rum vände in mot gården och var härligt tyst. Hotellet är i absolut topp. Positivt med kylskåp på rummet. Vi köpte lite gott på marknaden och förvarade det här till vi åkte hem.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Tommy S
Mantas V, Front Office Manager på Narutis Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2015

Kära Tommy S

Tack så mycket för den utmärkta översyn av hotellet och för att vara vår gäst. Jag är mycket glad att du njuter av din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig igen.

Med vänliga hälsningar,
Arthur Katilius

Omdömet skrevs 14 september 2015 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, kanske inte bäst på engelska, men dom anstränger sig verkligen för att ge bästa service från det att man anländer. Lugn fin atmosfär, mycket trevlig bar med stort utbud, och bra priser. Rent och snyggt i varje hörn, stora tilltagna rum med passande möbler och färgsättning, varmt och gemytligt. Frukost i Litauisk stil tror jag, den var väldigt fin i alla fall, fanns väldigt mycket att välja på. Som inramning ligger ju detta hotell på bästa läge i Vilnius.

Datum för vistelsen: februari 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack Magnus O
Mantas V, Front Office Manager på Narutis Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2015

Kära Magnus O,

Tack så mycket för att vara vår gäst och för att ta tid att skriva en recension och dela erfarenheter. Det gläder mig att du har haft ditt rum, vår frukost. Ser fram emot att välkomna dig igen om du reser tillbaka till vår stad.

Med vänliga hälsningar,
Arturas Katilius